Beantwoorden
Stevevdg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding

Krijg altijd 

Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.

Hoewel er geen opmaak in zit

12 reacties
Stevevdg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding

Opgelost blijkbaar mag je niet teveel getallen na mekaar plaasten 😄

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding

@Stevevdg  ik heb ook ooit die melding en dan moet je ff door klikken om te posten. Heb die melding ook alleen op de macbook niet op een andere pc. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding

@Stevevdg 

Je krijgt zoiets ook als je iets copieert uit een office document.

Gewoon opnieuw posten.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stevevdg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding

Precies dat het aan Safari ligt in Chrome werkt het wel meestal

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding

Geen zorgen over maken. Gewoon eens opnieuw klikken op Posten. Ik krijg dat ook soms onder windows als je iets kopieert vanuit een website, of een document.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FJA1957
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding

Vandaag toegetreden tot dit forum, en met véél moeite een eerste post geplaatst, vanwege hier genoemd probleem. Ik vind mij niet terug in de antwoorden, en ook niet in de oplossing, helaas. De enige oplossing was voor mij, als standaard Firefox gebruiker, om het op Chrome te proberen: weg fout, géén probleem. Op Firefox: rechtstreeks getypte tekst, geplakte tekst (gewoon uit Kladblok, niét eens uit Office of zo), telkens opnieuw proberen na foutmelding (die zogezegd html heeft verwijderd - niet dus, want er stond helemaal geen html!), hopeloos, zelfs een privé-bericht posten hierover lukt niet wegens alweer... de html-foutmelding. Kan een moderator dit probleem naar de technische backoffice van het forum escaleren?

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding

@FJA1957 

soms gebeurt dat, als je de meldig krijgt, gewoon terup op posten klikken. Bij pech drie keer poste.  De eerste keer als je beriht geschreven is, de tweede keer na de melding van ongeldige html, de derde keer bij een hardnekkig herhalen van ongeldige html. 

guido52
Freshman Beetjesweter
Berichten: 17
My smart Valentine O dierbaar België.. Twee handen vol! Leesbeest!

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding

Na de berichten gelezen te hebben, heb ik een twintig tal keren op "posten gedrukt" blijft gewoon dezelfde foutmelding geven. Ik kan dus niets posten, tenminste niet in firefox, dik is via crome. 

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding


@guido52  schreef:

Na de berichten gelezen te hebben, heb ik een twintig tal keren op "posten gedrukt" blijft gewoon dezelfde foutmelding geven. Ik kan dus niets posten, tenminste niet in firefox, dik is via crome. 


Echt heel vreemd. Bij mij lukt het steeds na maximaal tweemaal opnieuw op "posten" gedrukt te hebben ...

Misschien eens de cookies en/of webgeschiedenis opkuisen in uw Firefox?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
guido52
Freshman Beetjesweter
Berichten: 17
My smart Valentine O dierbaar België.. Twee handen vol! Leesbeest!

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding

bedankt voor de suggesties, cookies en websitegegevens zijn verwijderd en het lukt nog altijd niet in firefox, moet dus uitwijken naar chrome.

Ex-Netweter
 

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding


@guido52  schreef:

bedankt voor de suggesties, cookies en websitegegevens zijn verwijderd en het lukt nog altijd niet in firefox, moet dus uitwijken naar chrome.


Ik heb dit probleem ook gehad en het is opgelost door Firefox "op te frissen":

https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-opfrissen-add-ons-instellingen-herinitialiseren

 

https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Kan-niet-meer-antwoorden-of-vragen-op-Netweters/...

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

"Ongeldige HTML in de hoofdtekst gevonden"-melding

Zelfde probleem (al jaren), niet echt bij stilgestaan

- ik gebruik Edge voor Netweters

- Firefox, als standard browser voor alles anders.

Op de Smartphone Google Chrome voor alles.

 

Zal straks eens de Firefox "fix" proberen (opfrissen add-ons)...