24775
netweters
|
152610
antwoorden
|
20723
vragen
|
Krijg altijd
Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.
Hoewel er geen opmaak in zit
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelost blijkbaar mag je niet teveel getallen na mekaar plaasten 😄
Precies dat het aan Safari ligt in Chrome werkt het wel meestal
Geen zorgen over maken. Gewoon eens opnieuw klikken op Posten. Ik krijg dat ook soms onder windows als je iets kopieert vanuit een website, of een document.
Vandaag toegetreden tot dit forum, en met véél moeite een eerste post geplaatst, vanwege hier genoemd probleem. Ik vind mij niet terug in de antwoorden, en ook niet in de oplossing, helaas. De enige oplossing was voor mij, als standaard Firefox gebruiker, om het op Chrome te proberen: weg fout, géén probleem. Op Firefox: rechtstreeks getypte tekst, geplakte tekst (gewoon uit Kladblok, niét eens uit Office of zo), telkens opnieuw proberen na foutmelding (die zogezegd html heeft verwijderd - niet dus, want er stond helemaal geen html!), hopeloos, zelfs een privé-bericht posten hierover lukt niet wegens alweer... de html-foutmelding. Kan een moderator dit probleem naar de technische backoffice van het forum escaleren?
soms gebeurt dat, als je de meldig krijgt, gewoon terup op posten klikken. Bij pech drie keer poste. De eerste keer als je beriht geschreven is, de tweede keer na de melding van ongeldige html, de derde keer bij een hardnekkig herhalen van ongeldige html.
Na de berichten gelezen te hebben, heb ik een twintig tal keren op "posten gedrukt" blijft gewoon dezelfde foutmelding geven. Ik kan dus niets posten, tenminste niet in firefox, dik is via crome.
@guido52 schreef:Na de berichten gelezen te hebben, heb ik een twintig tal keren op "posten gedrukt" blijft gewoon dezelfde foutmelding geven. Ik kan dus niets posten, tenminste niet in firefox, dik is via crome.
Echt heel vreemd. Bij mij lukt het steeds na maximaal tweemaal opnieuw op "posten" gedrukt te hebben ...
Misschien eens de cookies en/of webgeschiedenis opkuisen in uw Firefox?
bedankt voor de suggesties, cookies en websitegegevens zijn verwijderd en het lukt nog altijd niet in firefox, moet dus uitwijken naar chrome.
@guido52 schreef:bedankt voor de suggesties, cookies en websitegegevens zijn verwijderd en het lukt nog altijd niet in firefox, moet dus uitwijken naar chrome.
Ik heb dit probleem ook gehad en het is opgelost door Firefox "op te frissen":
https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-opfrissen-add-ons-instellingen-herinitialiseren
Zelfde probleem (al jaren), niet echt bij stilgestaan
- ik gebruik Edge voor Netweters
- Firefox, als standard browser voor alles anders.
Op de Smartphone Google Chrome voor alles.
Zal straks eens de Firefox "fix" proberen (opfrissen add-ons)...