Beantwoorden
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

tv-box versus digicorder

@Suzy Hier op de Netweters wordt altijd aangedrongen om de juiste benaming te gebruiken. Wat zie ik op een   van Telenet? 

APPS OP DE TELENET TV-BOX

0 Likes
8 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

tv-box versus digicorder

@janne_man 

 

Als ik die pagina eens bekijk dan is zie ik eigenlijk een beetje reclame voor de TV box op de pagina van de digicorder/box. En dat kadertje over die apps hoort nog bij die reclame voor de TV Box.

 

misverstandje.PNG

 


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

tv-box versus digicorder

@StefaanH Je moet de eerste link aanklikken (webpagina). De vette tekst in mijn bericht en het lijntje daaronder (waar jij op geklikt hebt) is een copy/paste van wat er op de bewuste webpagina staat.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

tv-box versus digicorder

@janne_man 

 

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Hier heb ik dat screenshot genomen. Er staat duidelijk in de "zoek" digicorder en de tekst spreekt van TV-Box. Dat is toch wat je bedoelde? Of niet?

digicorder-box.PNG


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

tv-box versus digicorder

@StefaanH Pas nu zie ik dat de link die ik bedoelde verdwenen is uit mijn bericht. Daar stond:

Wat zie ik op een webpagina van Telenet.

Hoe dat het woord  'webpagina' verdwenen is, is voor mij ook een raadsel. Ik zal maar veronderstellen dat ik dat woord onbewust gewist heb (alhoewel ik ervan overtuigd bent dat het in het geposte bericht stond). Het eerste is een nuchtere en een objectievere benadering, het tweede (tussen haakjes) is mijn subjectief sentimenteel aanvoelen.

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

tv-box versus digicorder

@janne_man 

 

OK, ben daar eens gaan kijken en nu ben ik mee 😋

 

Thx voor de verduidelijking.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

tv-box versus digicorder

Jij dank u voor de terechte vraag op mijn misvormd bericht.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

tv-box versus digicorder

@janne_man nu je het zegt, bij sommige TV-box artikels staat er bovenaan 'Dit gaat over: Digibox/Digicorder', terwijl er moet staan 'Dit gaat over: Telenet TV-box'. Ik geef het door aan enkele collega's om te bekijken. Bedankt voor je feedback! 👊


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

tv-box versus digicorder

Een heel aantal TV-box artikels zijn in de zomer reeds gecorrigeerd. Heb zelf net nog enkele artikels gevonden waarin er bovenaan verwezen wordt naar Digibox/Digicorder ondanks dat het over de TV-box gaat. Heb deze artikels nog eens doorgestuurd. Maar denk dat we dit topic wel kunnen afronden. De nodige aandacht wordt eraan besteed. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.