Beantwoorden
Tonyvh
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Say what?! On a roll... De 3 wijzen! Tien op tien!

waar zit freephone europe nu ...

In "mijn telenet" zie ik voor mijn vaste lijn :

 

  • Onbeperkt bellen naar Belgische vaste nummers tijdens de daluren
 
  • Gratis mobiel bellen met Triiing

Tot op heden had ik Freephone Europe (waarmee ik in de daluren gratis kon bellen naar vast en mobiel binnen europa)     

 

Is dit nu eenzijdig verdwenen ?

29 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

waar zit freephone europe nu ...

Zie mijn reactie van 7-5 21:36. Ik verwis daar naar een officiëel document van Telenet.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

waar zit freephone europe nu ...


@Tonyvh  schreef:

Misschien dat @Suzy duidelijkheid kan scheppen.   Bestaat freephone europe nu nog voor mijn whoppa of wat zijn de plannen. ?


@Tonyvh, ik heb het even opnieuw nagekeken, zodat ik je zeker de juiste informatie geef.

 

Als Whoppa klant kan je kiezen: ofwel blijf je bij Whoppa ofwel stap je over naar WIGO (bijvoorbeeld de nieuwe WIGO home). Maar let op, als je als Whoppa klant omstapt naar een WIGO product, stap je altijd over naar een pakket zonder Freephone Europe. Eventueel kan je wel kiezen voor de betalende optie Europe calling, die op dit moment enkel voor WIGO en WIGO S bestaat. Later dit jaar zal die optie er ook komen voor WIGO home en WIGO home S. 

Als Whop klant ben je automatisch omgeschakeld naar WIGO home S. Maar op dit moment is enkel de naam gewijzigd, achterliggend blijft voorlopig alles hetzelfde. Was je dus een Whop klant (nu WIGO home S) dan behoud je als klant dezelfde prijs en producten. Dat betekent dat ook Freephone Europe met inbegrepen 2000 belminuten naar Europa, Marokko, VS, Canada en Turkije nog steeds tot jouw huidige pakket behoort. Enkel in Mijn Telenet en op de aanrekening zal al WIGO home S staan.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

waar zit freephone europe nu ...

Dit staat al een tijdje op de factuur:

 

Telenet FreePhone Europe (03/xxxxxxx) 10/05 tot 09/06 22,60
FreePhone Europe is het standaard telefoonabonnement van Telenet.

 

@louishufk heeft de post bewerkt wegens vermelding telefoonnummer.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waar zit freephone europe nu ...

Als je Whoppa hebt en niet overschakelt naat Wigo home blijft

FreePhone Europe het standaard telefoonabonnement van Telenet.

 

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

waar zit freephone europe nu ...

@robatoras Als ik het niet verkeerd voor heb, worden de oude abonnementen niet automatisch overgezet naar WIGO S of WIGO home?

Never trust in Dust
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waar zit freephone europe nu ...

Whoppa wordt niet automatis over gezet naar Wigo home

Whop wel naar Wigo s

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

waar zit freephone europe nu ...

Telenet heeftmij zonder vragen overgeschakelt van WHOP naar WIGO Home S. Telenet heeft wel een brief gestuurt dat ze dit gedaan hebben.

Op mijn laatste fectuur staat dat ik WIGO Home S ben maar ook dat mijn telefoon Freephone europe is en niet zoals op de site staat enkel voor Belgie.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

waar zit freephone europe nu ...

@robatoras 

Shop wordt overgezet naar wigo home s, in mijn geval toch.

En dat is dan enkel maar de naam, de inhoud blijft (voorlopig) hetzelfde.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

waar zit freephone europe nu ...


@Janneke_Dust  schreef:

Telenet heeftmij zonder vragen overgeschakelt van WHOP naar WIGO Home S. Telenet heeft wel een brief gestuurt dat ze dit gedaan hebben.

Op mijn laatste fectuur staat dat ik WIGO Home S ben maar ook dat mijn telefoon Freephone europe is en niet zoals op de site staat enkel voor Belgie.


Dat klopt, de WHOP klanten die zonder vragen van ambtswege overgezet zijn naar Wigo Home S behouden hun Freephone Europe. Diegenen die zelf de keuze maken om over te stappen verliezen de Freephone Europe optie.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waar zit freephone europe nu ...

Diegenen die zelf de keuze maken om over te stappen verliezen de Freephone Europe optie.

Waar is dat goed voor.Wel dik 2 euro extra betalen voor die poppenkast zooi terugkijktv

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

waar zit freephone europe nu ...

@robatoras 

 

Stap dan niet over. Er staat toch "keuze" maken. Dat betekent dat je niet "moet".

 

Wees dan blij dat je een keuze hebt ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waar zit freephone europe nu ...

@robatoras  Die poppekastzooi van terugkijk TV zoals je dat noemt is voor veel mensen, zoals ik o.a. een plezier om te gebruiken. Al vind ik 36u aan de korte kant zoals ik eerder al gezegd heb. Dus een keuze maken. Als heb zijn voordeel heeft er oiit een Hollander gezegd. Maar ook zijn nadeel.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Catalin
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! It's your eighth party!

waar zit freephone europe nu ...

Dag Suzy! 

 

Als ik van Whoppa naar WIGO zou overstappen heb ik via de Triing app nog recht op 2000 minuten om naar Europa, Marokko, VS, Canada en Turkije te bellen? 

Volgens deze pagina is dat wel zo maar ik vraag het voor de zekerheid

https://www2.telenet.be/nl/ontdek/triiing/   

 

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

waar zit freephone europe nu ...

@Catalin 

Als je zelf overstapt ga je freephone Europa verliezen. De voorwaarden die je dan met het nieuwe abo krijgt hangen af van welke wigo je neemt.

Goed uitkijken!

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

waar zit freephone europe nu ...

@Catalin Onderaan de pagina waarvan je de link (met een paar tekens teveel) doorgeeft, staan de voorwaarden voor het gebruik van Triiing. Op deze pagina zie je de tarieven.

Graag trek ik je aandacht op dat met Triiing bellen naar een (normale) vaste lijn in België altijd volledig gratis is (er staat geen asterisk naast Gratis). Al de andere Gratis hebben een asterisk en zijn dus beperkt tot 2000 belminuten.