Beantwoorden
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

1969 nummer op simkaart niet in gebruik

 nieuwe gsm kaart ontvangen van telenet met 1969 nr op om klantendienst te bellen gemakkelijk  ik doe een test nr niet in gebruik  dus alle korte nr gewist  waarom all deze korte nr op staan begrijp ik niet als ze niet werken (nieuwe kaart geen oude kaart ) vorige week in werking

 

Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: gsm kaart ontvangen van telenet met 1969 nr op

0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

1969 nummer op simkaart niet in gebruik

@luc55 de vraag is, sinds waneer is deze geactiveerd, kan zijn dat er nog iets achterliggend bij telenet niet is doorgekomen, 

al eens het toestel uitgezet en weer aan ????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

1969 nummer op simkaart niet in gebruik

er wordt gezegd dat je het 016 nr moet bellen  probeer eens

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

1969 nummer op simkaart niet in gebruik

@luc55 deze dus --> +32 (0)15 66 66 55


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

1969 nummer op simkaart niet in gebruik

@luc55  

heb de 1969 even gebeld voor je en inderdaad dan verwijst die je door naar de 015..... denk dat dit iets is van vroeger maar nog altijd in het systeem staat. Als ik de 'Balance check' bel de 1903 dan werkt het nummer weer wel. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

1969 nummer op simkaart niet in gebruik

juist 015 de rest heb ik gewist heb je niets aan gewoon extra rommel niet van deze tijd

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

1969 nummer op simkaart niet in gebruik

@luc55 bedankt om het te melden. Zelf ook eens naar gebeld en krijg ook de boodschap te horen dat de nummer niet meer wordt gebruikt en je best naar 015 66 66 66 belt. Ik geef het door, want deze staat ook nog tussen de handige nummers op onze klantenservice pagina's. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes