25.273
netweters
|
156.138
antwoorden
|
21.079
vragen
|
Mijn recentste factuur leert me dat 21 juli een gewone werkdag is, want voor een oproep naar een Belgisch vast nummer die dag werden mij kosten aangerekend wegens 'piekuur'-tarief.
Ik veronderstel dat deze fout bij iedereen geldt, dus graag een reactie van Telenet zelf om te bevestigen dat dit probleem ontdekt, verholpen en rechtgezet werd.
@Marc3090 schreef:dus graag een reactie van Telenet zelf
Dan dient u contact op te nemen met de klantendienst. De Netweters is een klanten forum, individuele ondersteuningsvragen worden in principe niet beantwoord door de Telenet moderatoren.
Contact kan oa via chat of op 015 66 66 66
Al kan ik je wel vertellen dat feestdagen inderdaad als Daluren gerekend zouden moeten worden voor vaste telefonie: Tarieven vaste telefonie
Ik ben niet zeker dat je de juiste piste volgt (zou kunnen van wel natuurlijk, dan is de rest hier niet van toepassing). Je kan de tekst van @Marc3090 ook interpreteren als dat hij met zijn gsm naar een vast nummer gebeld heeft.
Ik wou vooral melden aan andere klanten met een vaste telefoon bij Telenet dat ze beter eens hun factuur bekijken of ook zij niet teveel aangerekend werden voor oproepen op die dag.
ik veronderstel verder dat Telenet zelf ook wel deze berichten leest. Ze hebben mijn gegevens via mijn opgegeven emailadres
Ik wist niet eens dat dit nog bestond piek en dal en nog betalen om te bellen op dat maandbedrag van 17 euro
Er zal toch niet veel verschil zijn tussen die 2 een paar eurocentjes na de komma