24747
netweters
|
152252
antwoorden
|
20683
vragen
|
@erina je moet eens een kijkje nemen op volgende site : https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/maak-uw-mobiel-toestel-klaar-om-te-surfen-mailen-...
Daar staat beschreven wat je juist moet ingeven.
bedankt voor info ,maar dat werkt niet
@erina kan je niet gewoon de stappen volgen voor de instellingen van een gsm ? Ik ben niet geheel zeker of dit voor die Dongle dezelfde stappen zijn maar je kan het proberen. APN en dergelijk zal je waarschijnlijk ook moeten hebben om er correct gebruik van te kunnen maken.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mobile-configurator/
Zou gewoon een willekeurig toestel nemen en daar dan eens die stappen in overlopen. Baat het niet schaad het niet dus het is te proberen.
Het hangt er ook vanaf welke sim-kaart je gebruikt. Is het een gewone sim-kaart om te bellen, steek de sim in een telefoon en zet de pincode af.
bedankt voor een oplossing maar het werkt ook niet
gr eric
mss best nog wat extra info meedelen, is wat gissen nu
toevallig geen sim kaart van een wigo dat je over hebt?
vb: 4 leden gezin, 5 simkaarten met WIGO, 5de nu voor dongle
> moet nog geactiveerd worden
als het over een wigo gaat natuurlijk
Het is inderdaad van een Wigo ,maar is wel geactiveerd,werkt wel in iPad
Heb je de APN "telenetwap.be" al ingesteld en het toestel herstart?