Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5G uitrol Telenet

@Suzy  Vandaag heb ik gelezen dat Proximus zijn uitrol gaat doen van het 5G netwerk. Wanneer gaat Telenet hier mee beginnen? Eventueel als test fase , dan wil ik daar wel voor in aanmerking komen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
53 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

5G uitrol Telenet


@patrick37  schreef:

Dacht dat die samsung S20 modellen allemaal uitgerust waren met een 5G modem ? Ben niet zeker. 


Alleen de €1200 Samsung Galaxy Ultra (bij de gewone modellen staat "LTE"):

Schermafbeelding 2020-04-01 om 16.43.44.png

(sommige Galaxy 20 Plus modellen hebben ook 5G, maar die verkoopt Telenet niet) 

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
matrix79
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Handje vol! Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten?

5G uitrol Telenet

Ik beschik over een S20ultra 5G, deze is helaas niet compatibel met het 5G netwerk van proximus blijkbaar (voorlopig niet).  Ik woon in Waregen, binnen de 5 G zone en heb de eerste dag een 5G abbo afgesloten bij proximus.  Nergens op de site van proximus staat dat dit enkel werkt met de Oppo X2 pro.  Maar na veel heen en weer gestuur met techniekers ben ik dit dus te weten gekomen.  Ik moet wachten tot proximus ook de Samsung toestellen ondersteunt, dit middels een firmware update (binnenkort komt de april update, ik hoop dat de ondersteuning daar zal inzitten).  Ik ga het abbo wel houden, kan nu overal onbeperkt netflix streamen. 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

5G uitrol Telenet


@matrix79  schreef:

Ik ga het abbo wel houden, kan nu overal onbeperkt netflix streamen. 


Dat is inderdaad het fantastische aan dat abonnement, het is écht onbeperkt. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5G uitrol Telenet

Dat komt ervan als je sneller wil lopen dan je kan stappen.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5G uitrol Telenet

@janne_man  dat heb ik ook gelezen en dat kan zuur komen te staan voor diegene die een 5G abbo hebben afgesloten. Hardlopen zonder hindernissen is bijna onmogelijk.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

5G uitrol Telenet

Fake News wordt/is echt een probleem!

Brexit - Trump president (en hij gaat nog herkozen worden ook nog vrees ik) enz.

Maar we wijken af. In GB en Nederland zijn al meerdere 5G masten beschadigd!

5G wordt daar in verband gebracht met Corona!? En het begint hier ook al...

Waar gaat het met de wereld naartoe?? 😲😞

0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

5G uitrol Telenet

welke banden worden er eigenlijk gebruikt voor de voorlopige 5G licenties die het BIPT deze zomer normaal gezien zou lanceren?

0 Likes
Ex-Netweter
 

5G uitrol Telenet

De eerst 5G mast is gesneuveld in België (Pelt).

Dit wordt het grootste probleem voor de uitrol van 5G.

 

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

5G uitrol Telenet

@Ex-Netweter de mast werd niet gebruikt voor 5G 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5G uitrol Telenet

De masten die in brand gestoken zijn zijn geen 5G masten. Dus hoe en wat precies ook geen idee maar dit staat buiten de 5G uitrol. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

5G uitrol Telenet

Die complottheorieën toch eh....oh Corona wordt veroorzaakt door 5G...laten we de masten in brand steken....mensen zijn echt gek aant worden. En social media en fake news helpt daar ni bij..

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5G uitrol Telenet

Ja iedereen denkt van alles maar ik daar in tegen kijk het nieuws. Ok die uitrol komt ongelegen en Proximus is ook al in veel verschillende gemeente gestopt met deze uitrol omdat ze tegen zijn , wat ik kan begrijpen. Maar zoveel fake news mag toch eens stoppen hoor. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

5G uitrol Telenet

Ja, vink ook, khoop dat Telenet met de uitrol wacht tot er pas licenties zijn (allesins voor consumenten uitrol) goed dat ze al testen uitvoeren op testsites 🙂 Hopelijk vernemen we snel nieuws over wanneer de voorlopige licenties toegewezen worden en laat maken ze dan hun strategie kenbaar 🙂

 

Enja wat dat fake news betreft, ik denk da da nog erger wordt in de toekomst zoda ge nog meer de waarheden in nieuws moet gaan zoeken....

Ex-Netweter
 

5G uitrol Telenet

@patrick37 

Die mensen die zo een mast in brand steken zijn niet slim genoeg om te weten of dat een 5G mast is of niet hoor!

En wat nieuws betreft kijk ik ook alleen maar het nieuws op één. Maar die complot theoristen die beweren natuurlijk dat dat nieuws gestuurd wordt door de overheden.... Social media wordt meer en meer misbruikt en bijna niet gebruikt waarvoor het dient. Ik gebruik ook geen Facebook, Twitter enz. Enkel Whatsapp vind ik echt handig.

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5G uitrol Telenet

@Ex-Netweter  daar heb  je ook wel weer gelijk in. Die zijn zo ie zo al niet slim om te weten wat andere gevolgen zijn ! 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.