24757
netweters
|
152453
antwoorden
|
20708
vragen
|
@Suzy Vandaag heb ik gelezen dat Proximus zijn uitrol gaat doen van het 5G netwerk. Wanneer gaat Telenet hier mee beginnen? Eventueel als test fase , dan wil ik daar wel voor in aanmerking komen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@patrick37 schreef:Dacht dat die samsung S20 modellen allemaal uitgerust waren met een 5G modem ? Ben niet zeker.
Alleen de €1200 Samsung Galaxy Ultra (bij de gewone modellen staat "LTE"):
(sommige Galaxy 20 Plus modellen hebben ook 5G, maar die verkoopt Telenet niet)
Ik beschik over een S20ultra 5G, deze is helaas niet compatibel met het 5G netwerk van proximus blijkbaar (voorlopig niet). Ik woon in Waregen, binnen de 5 G zone en heb de eerste dag een 5G abbo afgesloten bij proximus. Nergens op de site van proximus staat dat dit enkel werkt met de Oppo X2 pro. Maar na veel heen en weer gestuur met techniekers ben ik dit dus te weten gekomen. Ik moet wachten tot proximus ook de Samsung toestellen ondersteunt, dit middels een firmware update (binnenkort komt de april update, ik hoop dat de ondersteuning daar zal inzitten). Ik ga het abbo wel houden, kan nu overal onbeperkt netflix streamen.
@janne_man dat heb ik ook gelezen en dat kan zuur komen te staan voor diegene die een 5G abbo hebben afgesloten. Hardlopen zonder hindernissen is bijna onmogelijk.
Fake News wordt/is echt een probleem!
Brexit - Trump president (en hij gaat nog herkozen worden ook nog vrees ik) enz.
Maar we wijken af. In GB en Nederland zijn al meerdere 5G masten beschadigd!
5G wordt daar in verband gebracht met Corona!? En het begint hier ook al...
Waar gaat het met de wereld naartoe?? 😲😞
welke banden worden er eigenlijk gebruikt voor de voorlopige 5G licenties die het BIPT deze zomer normaal gezien zou lanceren?
De eerst 5G mast is gesneuveld in België (Pelt).
Dit wordt het grootste probleem voor de uitrol van 5G.
@Ex-Netweter de mast werd niet gebruikt voor 5G
Die complottheorieën toch eh....oh Corona wordt veroorzaakt door 5G...laten we de masten in brand steken....mensen zijn echt gek aant worden. En social media en fake news helpt daar ni bij..
Ja iedereen denkt van alles maar ik daar in tegen kijk het nieuws. Ok die uitrol komt ongelegen en Proximus is ook al in veel verschillende gemeente gestopt met deze uitrol omdat ze tegen zijn , wat ik kan begrijpen. Maar zoveel fake news mag toch eens stoppen hoor.
Ja, vink ook, khoop dat Telenet met de uitrol wacht tot er pas licenties zijn (allesins voor consumenten uitrol) goed dat ze al testen uitvoeren op testsites 🙂 Hopelijk vernemen we snel nieuws over wanneer de voorlopige licenties toegewezen worden en laat maken ze dan hun strategie kenbaar 🙂
Enja wat dat fake news betreft, ik denk da da nog erger wordt in de toekomst zoda ge nog meer de waarheden in nieuws moet gaan zoeken....
Die mensen die zo een mast in brand steken zijn niet slim genoeg om te weten of dat een 5G mast is of niet hoor!
En wat nieuws betreft kijk ik ook alleen maar het nieuws op één. Maar die complot theoristen die beweren natuurlijk dat dat nieuws gestuurd wordt door de overheden.... Social media wordt meer en meer misbruikt en bijna niet gebruikt waarvoor het dient. Ik gebruik ook geen Facebook, Twitter enz. Enkel Whatsapp vind ik echt handig.