24756
netweters
|
152398
antwoorden
|
20699
vragen
|
ik heb vrienden die voor hun 5G bij de concurrentie zijn
bij die operator ga je een winkel binnen, een smartphone die 5G aankan en abonnement vragen, in geen vijf minuten tijd heb je toegang tot hun 5G netwerk.
Bij ons ervaar ik persoonlijk dat het niet alleen langer duurt maar ook dat het zeer onduidelijk is volgens de bron waar je de info vraagt
De klanten dienst zegt dat ik moet op wachten op een SMS voor ze me toegang geven andere bronnen zeggen dat niet zo gaat
ik heb in elk geval nog ergens 5G gehad, Bredene, De Haan , Oostende, Koksijde , Nieuwpoort, De Panne ...
Hoe lang duurt voor je een sms krijgt.
Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: eenvoudig en moelijk
je kan ook eens je toestel uit zetten 10 min
en daarna netwerk laten zoeken
benieuwd wat ze maandag gaan doen
activeerde simkaart dat zal zeker gebeuren
spijtig dat op dit forum een hoofdzaak is (schoon schrift)
een docent zal er moeten een controle op doen
en mensen helpen zullen we op plaats 2 zetten
een zaak wat wel opvalt op dit forum dat veel zaken niets met hulp te maken heeft maar verwijten naar elkaar
spijtig
facebook en andere forums zullen er op vooruitgaan
als mensen dit lezen krijgen ze bang om iets te posten
gelukkig wordt er niet opgetreden
nu dat kan later nog veranderen
Het zal niet om het schoon geschrift gaan maar wel om een leesbaar geschrift.
Je schrijft alles zonder leestekens dus je gebruikt geen punten en hoofdletters en dat is heel verwarrend om te lezen.
Daarom zal ik je de vraag nog eens stellen , wil je aub leestekens in je tekst zetten ?
Daarnaast is de mensen helpen echt wel de nummer 1 hier daar waar het forum om gaat. En als iemand dit leest hebben ze geen schrik nodig maar het is prettiger voor iemand die de teksten ook leest en begrijpt.
Jij wil graag iemand helpen maar dat doe je niet want zonder lees tekens zal jou tekst erg onduidelijk zijn en dan is het pas vervelend voor iemand om het te lezen en op die manier hebben ze wel bang om de tekst mee te nemen want ze begrijpen het niet.
@m-jan20 ja dat is me opgevallen wat je zei , kan toeval zijn 😉
Bij men tweede contact per telefoon met de klantendienst is er een dossier voor met simkaart aan te passen .
5G ontbreek . Ik zal een sms ontvangen als de kaart geactiveerd is .
Vandaag in de shop van Telenet geweest te Oostende. De medewerker, liet me verstaan dat de A33 5G ,wel klaar is voor 5G.
Probleem zou zijn in men Abonnement .Men vaste lijn, Internet thuis, en men mobiel zijn afzonderlijk in het systeem opgenomen.
Daarom wordt 5G niet geactiveerd. Nu zitten men producten in een ONE.En in dit pakket word 5G wel aangeboden.
Het kan volgens de verkoper 24tot 48uur duren eer alles doorstroomt
Hij raad me aan eens door Oostende centrum te wandelen omdat 5G daar actief is .
Ben wel benieuwd.
Ja ik zal moeten testen kan 24 tot 48uur duren .
maar ik zou moeten zeker zijn waar we 5G hebben
Oostende ? De Haaan
5g is voor iedereen,
abo heeft niets mee te maken .
https://www2.telenet.be/residential/nl/netwerk-en-kwaliteit/5g
Ik heb het U al eens gezegd, en ik zal het nog eens herhalen. Op de parking van de GB en Brico in Oostende, juist voorbij Bredene heb je 5G ontvangst...
De verkoper liet me verstaan dat alleen met een One 5G kan
bedoel je de warenhuizen aan de tramhalte van duin en zee of aan Bredene sas
Als je van Bredene naar Oostende rijdt, links van de watertoren, daar is een GB en Brico. Op de parking heb je 5G.
Eindelijk heb ik iemand aan de lijn gekregen een specialist die voor mij wou uitzoeken wat verkeerd gaat.
hij vroeg me in welke buurt ik geweest was met de app kon ik dat zien WV5889. Dat was al goed.
Men simkaart en abonnement is ook goed.
De aap kwam uit de mouw. Samsung heeft de A33 5G voor Telenet nog niet toegekend om 5G te gebruiken.
Dat is dus een kwestie van tijd.
Eigenlijk ben dus bij de neus genomen . Ik heb de A33 aangekocht op de site van Telenet en die stond als 5G .
waarom verkopen ze hem als 5 nog niet werkt ?