24775
netweters
|
152609
antwoorden
|
20723
vragen
|
Beste,
ik ben overgestapt van Orange naar Telenet.
Nu ik had bij orange de functie om bepaalde apps te betalen via gsm.
maar blijkbaar ondersteunt Telenet dit niet.
komt deze optie?
Titel gewijzigd door Livia (mod) | Vorige titel: App-aankopen
in app betaling bevoorbeeld als je in een app iets wilt betalen met mobiele gsm.
Orange - Proximus - Base doen dit maar Telenet blijkbaar niet 😕
Neen, ik heb een app waar ik micro aankopen deed als ik bij Orange was.
Maar ik ben overgestapt naar Telenet en het enige wat je kan betalen via gsm is lijn tickets en parkeer tickets
waarom Paybymobile niet bij Telenet kan
Ik heb dit vroeger bij BASE gehad. Heel handig, want ik kon via BASE online betalen voor heel wat applicaties, websites en zelfs webshops.
Telenet heeft bij mijn weten deze ondersteuning niet.
Zet dus maar bij in het rijtje van eSIM, VoWiFi, Visual Voicemail en 2FA. )-:
Ja klopt het is idd in dat rijtje erbij te zetten.
Jammer dat Telenet op dat gebied een beetje achteraan loopt. Nu gebruik ik het zelf niet die functie maar er zijn er genoeg die dit wel gebruiken en om die reden geen overstap doen.
De andere functies tja daar wachten we al heel lang op.
@sb schreef:Zet dus maar bij in het rijtje van eSIM, VoWiFi, Visual Voicemail en 2FA. )-:
Hoort VoWiFi wel nog in dat rijtje thuis? Ik dacht dat dat inmiddels werkte, zelfs SMS over Wifi.
VoWifi hoort wel in het rijtje thuis en @sb bedoeld er mee dat Telenet de technologie op alle toestellen kan laten ondersteunen.
Nu is het zo dat enkel de Iphone als Samsung en Huawei ( die al niet meer verkocht worden ) wel ondersteund worden. Het zal idd eens tijd worden dat elk toestel deze technologie krijgt en dat Telenet ze allemaal ondersteund. Nu ben je een beetje verplicht dat ene merk te kopen om dan toch bereik te hebben bij je thuis , als je het niet hebt , omdat je dan VoWifi hebt.
Jij hebt een iPhone, Samsung of Huawei? Want op mijn Pixel 3 en 6 werkt het niet, ondanks dat het wel ondersteund wordt door deze toestellen.
En dat is jammer, want in Kiewit heb ik bijvoorbeeld erg slecht bereik. Een MCE lost dit voorlopig op, maar die worden niet meer verkocht door Telenet. De reden waarom is hilarisch:
Sinds kort verkopen we geen Mobile Coverage Extenders meer. Dankzij nieuwe technologieën kan je tegenwoordig met recente smartphones immers ook bellen via wifi.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-de-mobile-coverage-extender/
Edit: Er wordt al sinds 2019 verwezen naar bellen over WiFi. We zijn straks 3 jaar verder en qua ondersteuning zijn we (schijnbaar) geen stap verder.