Beantwoorden
Franky1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
All I want for X-mas is YOU Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Datasimkaart mogelijk met Whoppa?

Beste,

 

Ik heb een tp-link 4G LTE mobiele router gekregen van mijn kinderen als kerstcadeau.

Daar we nogal dikwijls uitstapjes maken ben ik uiteraard heel tevreden met dit cadeau.

Alle info die ik vind op de Telenet site verwijst naar ONE of ONEup, ik vraag me nu af of we met ons Whopa abonnement ook een Telenet datakaartje kunnen bekomen zodat we op willekeurige plaatsen ook altijd bereik hebben.

 

Hopelijk kan iemand me hier verder helpen.

 

Titel aangepast door CaroDW (mod) | Originele titel: mobiel router gebruiken 

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Datasimkaart mogelijk met Whoppa?

@Franky1 

Jammer maar helaas nee bij de Whopa zit geen mobiele data simkaart inbegrepen die je wel hebt bij de One of One UP. Vroeger was er nog een data simkaart , King en Kong surf , maar door de veranderingen zijn deze dus ook niet meer te verkrijgen. 

 

Als je naar de One of One Up gaat heb dus die mogelijkheid om een extra data simkaartje te nemen en dat geheel kosteloos. Je kan er mee surfen en het surfvolume is dus de inbegrepen surf volume afhankelijk van het aantal nummers je hebt. Neem je bijvoorbeeld One of One Up met 3 gsm nummers heb je 160 Gb aan data en diezelfde pot data kan je dus ook gebruiken voor je extra data kaartje. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Datasimkaart mogelijk met Whoppa?

Als je bij Whoppa wil blijven dan kan je op uw smartphone de mobiele hotspot inschakelen en zo met andere toestellen via je mobiele hotspot op het internet gaan. 

Uw nieuwe mobiele router wordt dan wel niet gebruikt.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Franky1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
All I want for X-mas is YOU Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Datasimkaart mogelijk met Whoppa?

@patrick37 

 

Alvast bedankt voor de snelle reactie maar eerlijk gezegd vind ik het whopa abonnement al duur genoeg.

Overschakelen naar ONE of ONEup is zeker en vast geen optie.

 

0 Likes
Franky1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
All I want for X-mas is YOU Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Datasimkaart mogelijk met Whoppa?

@Janneke_Dust 

 

Thanks voor de reactie.

Ik gebruik een herlaadkaart, dus is mobiele hotspot inschakelen niet de beste oplossing voor mij vrees ik

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Datasimkaart mogelijk met Whoppa?

Gewone SIM of DATA SIM verbruik blijft verbruik, dus te betalen of inbegrepen in abonnement van de kaart.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Datasimkaart mogelijk met Whoppa?

@Franky1 

Ik ga hier @Janneke_Dust even bijtreden: qua verbruik aan data is er geen enkel verschil of je dat kaartje nu in een foon steekt en er een hotspot van maakt of het kaartje in een mobiele router steekt.

 

En een gewoon simkaartje daarvoor gebruiken gaat evengoed, dat hoeft niet persé een data-only kaartje te zijn.

 

Ik begrijp natuurlijk dat een prépaid kaartje duur gaat uitvallen om zoiets te doen, vandaar uw vraag naar een data-only kaartje dat dan een ander soort abo heeft. Maar het kan dus opgelost worden met een apart kaartje dat een gewoon kaartje is, technisch gezien gaat dat gewoon hetzelfde werken. Welk abo je aan dat kaartje gaat verbinden, dat is natuurlijk uw keuze.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes