Beantwoorden
Ex-Netweter
 

De absurde regeltjes van Telenet

Eerst hadden we een gsm met een prepaid kaartje omdat we die nooit gebruiken. We nemen die alleen mee als we onderweg zijn met de fiets voor eventuele noodsituaties. We waren al klant bij telenet voor internet en TV en kregen regelmatig de opdringerige vraag om ook onze gsm's op hun netwerk aan te sluiten. Ik zei dat we die nooit gebruiken en dat die inactief in de kast liggen. Geen probleem madammeke, we hebben de optie "betalen volgens gebruik" We dachten, ach waarom niet, we waren best tevreden klanten bij Telenet. Wat we toen niet wisten is dat je die GSM toch om de drie maanden minstens 1 keer verplicht moet gebruiken. En hoe gaat dat met iets dat in de kast ligt of in de fietszak? Juist ja je vergeet dat je die moet gebruiken. Op 21 maart kreeg ik dus een mail dat ik op 20 maart mijn gsm abonnement had opgezegd. Ik schrok heel erg, ik had dat zelf niet gedaan, maar dan herinner ik me die 3 maanden verplichting. Nieuwe simkaart aanvragen, ander nummer...en de kosten betalen. Vandaag (26 maart) nog altijd mijn nieuwe simkaart niet aangekregen, mijn man ligt in het ziekenhuis, ik heb geen vervoer...Bedankt hoor telenet, dat is echt heel klantvriendelijk van jullie !!! Hou ook eens rekening met de 65 plussers, die vergeten namelijk al eens iets.

0 Likes
27 reacties

De absurde regeltjes van Telenet

@Ex-Netweter 

Hier is die bewuste post

Dit is de 2de keer dat ik een opmerking maak. Jij was mijn eerste slachtoffer, en dan in deze topic.
Als jij dan van mening bent, dat ik enkel maar kritiek geef op anderen, is wel straf.

Niet iedereen kan zijn vraag correct stellen. Niet iedereen heeft een IT achtergrond. Niet iedereen is even slim.
En sommige vragen zullen voor anderen domme vragen zijn.
Maar moet je daarom op  zo manier een antwoorden geven aan de vraagsteller? (Zoals jij deed en deze in het begin van deze topic)
Jullie mogen de vraagstellers dan door het slijk halen, om het zo uit te drukken, maar iemand anders mag dan niet melden dat het volgens hem er een beetje over is?
Als ik volgens jou toch maar enkel verwijten geef, zal ik niets meer schrijven. Dan kan je weer rustig adem halen.
En als mijn meningen er over zijn/waren, moeten de moderatoren maar ingrijpen en mij bannen van de Netweters
Succes verder

0 Likes

De absurde regeltjes van Telenet

@Ex-Netweter  de vraag was op 23- 02 gesteld pas op 4- 03 heb ik gereageerd met onderstaande tekst om duidelijkheid te scheppen, waarop ik een eigenzinig antwoord kreeg.

@Vlam74  u had van in het begin moeten vermelden dat u een TV-box heeft ( dat is de enige en juiste benaming) zo was het van in begin voor iedereen duidelijk geweest.

de afstand bediening van de Tv-box werkt met RF en IR  zoals @igvfer reeds vermelde.

nu u dit weet, moet u uw universele afstandbediening niet anders instellen voor de RF?

en ook kijk na of de batterijen afstandbediening TV-box juist zitten alle in de zelfde richting!

Jos

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

De absurde regeltjes van Telenet

@Ex-Netweter  en @Ex-Netweter  sorry als ik het toch post maar is het niet de bedoeling dat we iedereen een beetje helpen via de netweters? Vind zelf persoonlijk dat dit een beetje ver gaat op een topic van iemand die een vraag stelt of tot een conclusie is gekomen over een gsm abonnement. 

Begrijp me niet verkeerd dat ik het schrijf en heb hier  niks te zeggen maar laten we het leuk houden onder elkaar. Iedereen doet zijn best om bepaalde vragen te beantwoorden en bij de ene persoon is het meteen duidelijk waar bepaalde dingen over gaan en bij iemand anders is het misschien moeilijk te begrijpen. Sommige mensen kunnen zich moeilijk uiten als ze iets moeten schrijven en veel dingen zijn ook soms moeilijk te visualiseren om het echt te begrijpen. Maar iedereen doet toch zijn best hier om iedereen verder te helpen . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

De absurde regeltjes van Telenet

@patrick37  ik begrijp u maar al te goed, maar ik moet ook niet op mijn kop laten zitten, ik minacht nooit iemand nooit gedaan en zal helpen waar ik kan.

Jos

0 Likes

De absurde regeltjes van Telenet

@Ex-Netweter 

Het gaat over je woord keuze in deze melding. Dat weet je goed genoeg
----------

@Vlam74  in heel uw titel spreekt u niet van TV-Box ook niet in uw vraag, daardoor was de verwarring groot en werd de topic verplaatst! zelfs vanaf het eerste antwoord is om duidelijkheid gevraagd u hebt er toen niet duidelijk op gereageerd, duidelijkheid is het voornaamste wil u geholpen worden, maar ja u weet het beter dan moet ge maar op de blaren zitten. Sorry deze laatste zin was misplaatst, ik wou enkel de verwarring er uit halen.

Sorry Jos
----------
Hier een sorry zeggen, sierde u. Wat je nu allemaal verteld helemaal niet.
En als je met jezelf in de knoop zit, moet je niet op anderen uitwerken

En nu ga ik @patrick37 volgen en deze topic niet verder om zeep helpen.
Nogmaals succes verder

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

De absurde regeltjes van Telenet

@Ex-Netweter  niemand laat zich graag op zijn kop zitten  en u zal zeker niemand minachten en dat heeft ook nooit iemand beweerd dat u dat doet. @Ex-Netweter  bedoeld het ook goed en doet ook zijn best en zoals u het zegt die laat ook niet op zijn kop zitten. Dus eigenlijk laten jullie twee niet op je kop zitten dat is duidelijk maar om zo een post over en weer op een topic van een klant is een beetje te ver aan het gaan. Zou zeggen samen figuurlijk hand erop en blijf elkaar helpen en aanvullen op de netweters , nogmaals heb hier niks te zeggen of ben geen medewerker of iets en bedoel het goed. Wat ik wel weet is , keep up the gooed work togheter , zou jammer zijn als er op deze manier misverstanden gaan komen of eventuele andere toestanden die niet nodig zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

De absurde regeltjes van Telenet


@Ex-Netweter  schreef:

@patrick37  ik begrijp u maar al te goed, maar ik moet ook niet op mijn kop laten zitten, ik minacht nooit iemand nooit gedaan en zal helpen waar ik kan.

Jos


Hallo !!!!!!
Wie valt er wie vandaag aan?
Ik heb enkel de woorden van de krak aangehaald. Jij verwijt mij plots allerlei dingen
Get a life

0 Likes
Ex-Netweter
 

De absurde regeltjes van Telenet

Wat is dat hier voor een kinderachtig gedoe? Ik vraag gewoon aan Telenet om een beetje klantvriendelijker te zijn. En nee ik heb geen verwittiging mail of sms gekregen, ben ik 100% zeker van.  
Waar zitten jullie hier allemaal ruzie te maken? Niets beters te doen? 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

De absurde regeltjes van Telenet


@Ex-Netweter  schreef:

Awel,
deze reactie vind ik er ook wel over. En dan nog van een "Krak"
Excuses zouden hier wel gepast zijn

Mijn mening is dat Telenet wel even kan verwittigen als men het nummer stop zet.
Is een kleine moeite en kan perfect automatisch gebeuren door middel van sms of mail.


Het is niet omdat we "Krak" zijn dat we geen eigen mening mogen hebben. Ik kan @igvfer best volgen in zijn redenering. En blijkbaar is er wél een verwittiging door TN vóór het nummer wordt afgesloten.

 

Ik heb zelf ook een tweede toestel wat ik amper of niet gebruik en ik moet dus noodgedwongen regelmatig verbinding maken. Dat doe ik met een reminder op mijn smartphone en door heel even verbinding te maken met 5555. Handig is anders, maar het zij zo.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

De absurde regeltjes van Telenet

Allen, deze draad is duidelijk uit de hand gelopen. Erger nog, de OP is zelfs gaan lopen (cfr. Ex-Netweter). Dit kan niet de bedoeling zijn. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening, maar het is niet gewenst dat persoonlijke vetes worden uitgevochten op het forum. Persoonlijke zaken regel je via privéberichten, niet via het forum. Houd het aub netjes! Bedankt!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

De absurde regeltjes van Telenet

@sb 

Natuurlijk mag iedereen zijn mening hebben.
En jullie hebben bewezen met behulpzaam te zijn als je Krak bent, en alle respect hiervoor.
Ik blijf bij mijn mening dat de reactie van igvfer er een beetje over was. 
Soms moet je ook eens op je tanden bijten en je mening niet neerschrijven. Met de post was de topicstarter niet geholpen. Hij/zij was er wel door geraakt.

En dat Telenet wel een mail stuurt voor het afsluiten wist de starter niet, en had deze blijkbaar niet ontvangen of gezien.
Daarna schreef @louishufk dat TN dit wel doet.
En zo zijn we weer een beetje wijzer geworden

Ik denk dat er genoeg over gezegd is. Topicstarter heeft hier door Netweters verlaten 😞

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

De absurde regeltjes van Telenet

Ik had een reactie maar heb die verwijderd.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De absurde regeltjes van Telenet

Zo, dit is uit de hand gelopen..

 

We zijn allemaal volwassen mensen en iedereen heeft uiteraard zijn eigen mening. Het is ook helemaal geen probleem om je mening of visie te delen op De Netweters, maar doe dat dan wel steeds op een beleefde en respectvolle manier

 

Ik ga hier niemand persoonlijk aanspreken, omdat dit toch alleen maar meer olie op het vuur zal gooien. Maar ik merk wel dat er verschillende leden in de thread hebben deelgenomen die helemaal off topic zijn gegaan, wat trouwens ook weinig/geen respect toont voor de topic starter. Een topic starter die helaas door dit onvolwassen gedrag haar account heeft afgesloten. 

 

We hebben op De Netweters (ondertussen al 4,5 jaar) nog nooit iemand moeten bannen, dat zou ik heel graag zo houden. Ik stel daarom voor dat we niet steeds opnieuw oude koeien uit de gracht halen en de topics waarover er in het verleden al discussies waren, achterwegen laten. 

 

Bij deze sluit ik ook dit topic af.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes