|
25.638
netweters
|
158.642
antwoorden
|
|
21.394
vragen
|
Hallo, ik heb een e sim bij telenet. Ik heb een paar toestellen, en deze maand heb ik mijn e sim moeten overzetten naar andere toestellen.
Nu zie ik in mijn afrekening dat er 5 euro wordt aangerekend voor zo een simswap?? Moest dit geen fout zijn dan ga ik snel terug naar een fysieke sim overschakelen, dit versteek je gewoon gratis....
Mvg
Een nieuwe eSIM kan je enkel aanvragen in een van de Telenet-winkels, en hiervoor wordt een eenmalige kost van €5 aangerekend. Een bestaande simkaart omruilen in de MyTelenet-app of via de website is gratis.
Een nieuwe eSIM is in principe gratis, MAAR als je het meer dan 5x in 30 dagen doet is het wel betalend.
Goed om te weten
(...)
- Wissel je meer dan 5 keer per nummer binnen de 30 dagen? Dan is je omruiling betalend.
Indien dit jouw situatie is dan ben je waarschijnlijk beter af met een fysieke simkaart.
@Marc9820 schreef:Een nieuwe eSIM kan je enkel aanvragen in een van de Telenet-winkels, en hiervoor wordt een eenmalige kost van €5 aangerekend.
Dat is niet juist (al was dit volgens mij in het begin inderdaad zo). Dat dat geld kost is volgens mij ook niet juist.
Hoe mijn eSIM bestellen?Een bestaande fysieke simkaart omruilen?
Je kan je fysieke simkaart gratis omruilen in de MyTelenet-app, MyTelenet of in één van onze winkels. Opgelet! Door veiligheidsredenen is dat niet mogelijk via onze telefonische klantendienst.
Bron: Alles over eSIM | MyTelenet
Wat een belachelijk systeem weer dan bij Telenet. Normaal kan je zonder provider simswaps doen met e sim. Bij Telenet is dat dan zogezegd telkens een nieuwe e sim….. Gaat hier ooit verandering in komen?
Ik bedoel de e sim quick swap standaard