FreePhone Europe gewijzigd naar Optie Piektijd
Fijn dat mijn moeder ook klant is bij Telenet met hetzelfde abonnement als het onze!
Een kleine maand geleden kwam ze met vragen ivm de optie free Europe 24 (vergeef me als ik de naam verwar met een andere optie, ik ben geen Telenetmedewerker) die wegviel en waarvoor zij WEL een brief kreeg. In die brief stond dat deze optie vervangen wordt door Optie Piektijd en met deze optie zou ze net als voordien gratis kunnen bellen zowel naar vast als mobiel tijdens piek- en daluren. Ze begreep dit niet aangezien we met de vorige optie enkel gratis mochten bellen op vast tijdens de piekuren, op mobiel was dit betalend.
Ik zocht het voor haar op en inderdaad het is nu anders met de nieuwe optie.
Mama was blij dat ik het voor haar even kon opzoeken.
Fijn, dan krijgen wij vast ook nog zo'n brief.
No, nothing.
Al minstens een maand verder en niets gekregen.
Bij deze, voor alle andere klanten met een WIGO HOME S abonnement met de optie Free Europe 24 : uw optie werd vervangen door Optie Piektijd en u belt voortaan ook gratis naar mobiel tijdens piekuren.
Telenet mijn vriend 😀
Opgelost! Ga naar oplossing.