24804
netweters
|
152811
antwoorden
|
20742
vragen
|
Hallo beste weters,
Ik ben sinds 11/06 overgestapt van een privatieve WIGO 40GB naar een WIGO BUSINESS 30GB.
Net zoals met het privatieve abonnement als met het business abonnement, heb/had ik recht op 5 Triiing apps. Met de WIGO 40GB kreeg ik er maar 2 geregistreerd van max 2 terwijl ik recht had op 5 apps.
Nu met mijn WIGO BUSINESS 30GB, kan ik helemaal GEEN Triiing apps meer registreren.
Telkens ik een toestel wil registreren en na het invullen van de sms code, verschijnt er de foutmelding: U kan momenteel geen Triiing app registreren. Probeer het later opnieuw.
Ik had 2 toestellen geregistreerd staan. Deze zijn nu ook automatisch verdwenen.
Ik heb contact genomen met Telenet via Facebook en foto’s mee gestuurd dus dat ze er hun plan mee trekken.
Ik kan mijn bericht niet meer bewerken. Hoe plaats ik een gecorrigeerde foto?
Ondertussen ook antwoord gekregen via Facebook van Telenet dat het nogsteeds achterliggend onderzocht wordt waarop ik geantwoord heb dat het nu toch lang begint te duren en ik gevraagd heb of ik niet in aanmerking kom voor een compensatie? Zelfs dat gunnen ze mij niet. Mag ik dat gesprek hier posten @Suzy of de kraks??
Heel in het begin had ik reeds ergens gepost, had ik een Nederlandse mevrouw aan de lijn toen, en die stelde mij zelf een compensatie voor. Nu val ik helemaal uit de lucht...
Mijn foto’s zijn gewijzigd kan iemand ze nu online zetten aub??
@Domi1963 schreef:Mijn foto’s zijn gewijzigd kan iemand ze nu online zetten aub??
Ik weet niet hoe of wat, maar ik zie 2 afbeeldingen in je berichten en in de tweede afbeelding is het telefoonnummer onherkenbaar gemaakt.
@Domi1963 schreef:Ik zal weer te ongeduldig geweest zijn zeker?🤔
Niet noodzakelijk. Jouw reactie was rond 19u., ik reageerde rond 22u. Maar ik weet niet hoe jouw aangepaste afbeeldingen er nu staan. Sommige Kraks kunnen berichten bewerken, maar normaal gezien laten we dan wel een berichtje achter.
Als je een business klant bent bij telenet heb je toch ook toegang tot de A dienst. Neem met hen contact op dat gaat veel sneller dan de klassieke helpdesk en je weet ook met wie je contact hebt en die kan je dan ook telkens terug contacteren. Ik heb dit ook vroeger op die manier gedaan, problemen waren veel sneller verholpen
Dat klopt ik ga daar eens naartoe bellen. Maar ik stuit op een probleem: als ik mij online wil inschrijven, dan wordt er mij een BTW nummer gevraagd, en dat heb ik niet als particulier!