De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen wifi met Telenet/BASE simkaart via Mifi-router

Beantwoorden
StefaanH
Professional Meesterweter
Jij bent een ware apostel. It's your fifth party! Jij Netweters wikipedia! Applaus voor jezelf!

@kurtvdw 

Het gemakkelijkste is om uw 2,4 GHz en 5 GHz netwerken een apart SSID te geven. Alzo kun je per toestel beslissen op welk netwerk ze kunnen/mogen aanloggen.

Op toestellen die beide probleemloos aankunnen kun je dan natuurlijk beide netwerken configureren.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Arnie
Professional Bijna Allesweter
Full speed writing! Volop in the game! Ongelooflijk (maar waar)! Boek alvast het Sportpaleis!

@StefaanH  schreef:

Het gemakkelijkste is om uw 2,4 GHz en 5 GHz netwerken een apart SSID te geven. Alzo kun je per toestel beslissen op welk netwerk ze kunnen/mogen aanloggen

Ik heb zelf geen M7650, maar juist even de user manual doorgebladerd. Ik denk niet dat deze router die mogelijkheid biedt om twee afzonderlijke SSID's te gebruiken.

@kurtvdw 

Is het eigenlijk wel een probleem? Heb je het al getest? De meeste apparaten die enkel 2.4GHz ondersteunen kunnen zich probleemloos connecteren met een access-point welk twee frequenties (2.4 GHz en 5GHz) ondersteundt.

Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
kurtvdw
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! Hi there! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

@Arnie ja, blijkbaar kan het product van Smart Home Beveiliging daar toch niet automatisch naar overschakelen. Dat moet echt 2.4 zijn. Maar het is in orde! Ik heb op TPlink instellingen de Smart Connect uitgezet. Dan verschijnen de 2 opties (2.4 en 5) apart en kan ik de 5 disablen. 

Maar dat is dan wel jammer voor als ik via de 5GHz zou kunnen/willen surfen. Zou daar nog een workaround zijn?

Het gaat trouwens om de TP Link Archer MR600. Kan die dat wel, denk je? Of zijn die 2.4 en 5 de SSID's? Sorry, ik ben een leek die ergens de klepel eens heeft zien hangen.. matige kennis dus 😉

0 Likes
Beantwoorden