24815
netweters
|
152887
antwoorden
|
20752
vragen
|
Hallo, ik heb een vraag.
Als ik bij ONE een tweede nummer toevoeg en kies voor "5GB", wordt de pot dan verhoogd naar 305GB? En kan die persoon dan ook deelnemen aan de totale pot of is dit slechts 5GB voor die persoon en 300GB voor mij? Hopelijk kan de data gedeeld worden zoals bij meerdere "Unlimited" nummers.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Afbeelding:
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Vraag over ONE data-pot
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als ik het goed begrijp is het "datapot" principe anders bij de vernieuwde versie van ONE(up). Het is nu individueel en dus niet meer gedeeld.
Zie Vanaf nu ook 5GB simkaart in ONE(up) vanaf 2e simkaart
Oh, zo stom! Dus als ik nu 2 extra (3 in totaal) - wat ik vroeger had - nummers toevoeg heb ik geen 900GB meer? 😑
Maar bedankt om het te verduidelijken.
Nu was het ook zo dat er 1 nummer inbegrepen was en telkens je een nummer bijvoegde er een eenzelfde bedrag bij kwam. Nu is het blijkbaar zo dat een 2e, 3e en 4e nummer erbij (unlimited) aan verminderde prijs is.
Heeft het 2 nummer niet zoveel data nodig dan neem je de goedkopere versie maar die zal dan maar 5 GB data hebben. Het is mij bij unlimite wel niet duidelijk of de eerste bvb 400 GB, de 2e 150GB en de 3e 350 GB kan gebruiken van de 3 x 300 GB. Misschien kan @Suzy dit verduidelijken.
@igvfer schreef:Nu was het ook zo dat er 1 nummer inbegrepen was en telkens je een nummer bijvoegde er een eenzelfde bedrag bij kwam. Nu is het blijkbaar zo dat een 2e, 3e en 4e nummer erbij (unlimited) aan verminderde prijs is.
Neen, dat is altijd zo geweest.
Bij de start (april 2021?) kostte One en OneUp resp. 66 EUR en 86 EUR per maand. Hierbij inbegrepen 1 SIM kaart + 1 data-SIM
De tweede SIM kostte toen 20 EUR, de derde 18 EUR, de vierde 15 EUR en de vijfde 10 EUR
Totaal voor One of OneUp met 5 SIM's was dus resp. 129 EUR of 149 EUR per maand ...
archief: Telenet vervangt Wigo en Yugo door onbeperkt abonnement - DataNews (knack.be)
Nu is dit resp. 143.10 EUR en 165.25 EUR 🙄
@igvfer schreef:Het is mij bij unlimite wel niet duidelijk of de eerste bvb 400 GB, de 2e 150GB en de 3e 350 GB kan gebruiken van de 3 x 300 GB. Misschien kan @Suzy dit verduidelijken.
Bij de oude One / OneUp variant was er een totale datapot.
Een One of OneUp met 3 (unlimited) SIM's had dus totale datapot van 3 x 300GB (binnenland) + 3 x 40 GB (EU). Deze pot kon gebruikt worden door alle SIM kaarten en de data-SIM .... tot de "pot" op is 🤔
Bij de nieuwe variant heeft iedere SIM kaart zijn eigen datapot (5GB of unlimited). Eigenlijk is dat geen "pot" meer 😃
Van zodra je iets wijzigt aan je abonnement kom je automatisch in de nieuwe variant terecht.
zie bericht van @Suzy : Vanaf nu ook 5GB simkaart in ONE(up) vanaf 2e simkaart - De Netweters
In de nieuwe variant, waarbij elke SIM zijn eigen "datapot" heeft, krijgt de data-SIM blijkbaaer ook zijn eigen (unlimited) pot, zie: https://www.netweters.be/t5/Aankondigingen/Vanaf-nu-ook-5GB-simkaart-in-ONE-up-vanaf-2e-simkaart/m-p...