24757
netweters
|
152411
antwoorden
|
20700
vragen
|
Waarom zijn er kosten verbonden bij het vervangen van een defecte SIMKAART die amper een jaar oud is.
En kom ik de (5 Euro) aangerekende kost, pas te weten na ontvangst van mijn maandfactuur.
Is ons abonnement al niet duur genoeg?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: kosten vervangen defefecte sim kaart
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is al een tijdje dat ze dit aanrekenen die kost voor simkaart, zeker al 2 jaar.
Het staat inderdaad zo in het tarief. Vermits de kaart defect is, zou Telenet dit niet mogen aanrekenen voor een kaart van minder dan 2 jaar oud. Telenet geeft u een kaart met een gebrek en dus moet Telenet dat herstellen zonder u daarvoor een kost aan te rekenen. Uiteraard als er sporen zijn die duiden op een oneigenlijk gebruik van de simkaart draai jij op voor de kosten.
Vul het klachtenformulier in van Telenet dat je via deze site kan invullen (klik op Mail ons).
Bij defect en gestolen toestel (met melding bij politie ) zou het niet mogen aangerekend worden
je kan er niets aan doen .
Bij defect omruiling oude kaart terug binnen geven .
Zou toch nog eens vragen je kan er niets aan doen
Maar er staat niets over een defecte kaart, de SIMKAART is nieuw in het toestel geplaatst aangekocht bij Telenet. Blijkbaar nog niet compatibel met nieuw uitgebrachte Smartphone en wat velen niet weten een SIMKAART verslijt ook!
Dat een simkaart verslijt dat weet ik heb al langer met simkaarten te maken 🙂
Nee er staat niets over een defecte simkaart maar je hebt wel een nieuwe simkaart omdat jouwe defect was gegaan of versleten. Dus sturen ze een nieuwe op en dat kost dan € 5.
De SIM kaart is vervangen door een medewerker, in een TELENET service punt (er is niets naar naar mij verzonden)
Na contact met Telenet is het opgelost!
TELENET: Te goed van -5 Euro op mijn volgende maand afrekening.
Af en toe gebeurd er een foutje maar wordt altijd rechtgezet
Ja maar meestal pas,
Na veelvuldig aandringen door de klant, zoals in dit geval 2x via contact formulier en telefonisch contact...
Het minste wat je als klant verwacht, is dat ze in de Telenet winkel vermelden dat ze 5 Euro gaan belasten op uw rekening, dan kan je daar al indien nodig al bezwaar maken.
We maken het Telenet al gemakkelijk door betaling via domiciliëring...of niet...