Beantwoorden
BertD
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Kan geen sms ontvangen van whatsapp en Microsoft

Ik heb sinds kort een 0467 nr bij telenet, maar het lukt mij niet om whatsapp aan de praat te krijgen en ik kan mijn nr ook niet toevoegen aan mijn microsoft account.

 

Microsoft geeft op zijn website aan: Unfortunately, we can't send a code to that phone number. Please try a different one.

 

En whatsapp meld dat het een sms met code verstuurd heeft, maar ik krijg niets toe.

 

Een controle op mijn andere Iphone 8 bij Proximus leert mij dat ik binnen de 10 seconden een sms met code ontvang.

 

De TN klantendiens zegt mij dat het niet aan TN ligt en kan mij niet helpen.

 

Aan wat kan dit liggen?

(ergens een kleine instelling?)

0 Likes
49 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kan geen sms ontvangen van whatsapp en Microsoft

@ColmanS @BertD @KevinW Ik heb nog eens om een update gevraagd en de collega's bevestigden me dat het probleem ondertussen werd opgelost. De 0467-nummer range werd overal geïmplementeerd en gecommuniceerd en dit al sinds eind april blijkbaar.

 

Als je hier nu nog problemen mee ervaart, neem je best contact op met de service waarmee het niet lukt. En als zij geen oplossing kunnen bieden, mag je de feedback die je krijgt, doorgegeven aan de Telenet klantendienst. Zij maken dan een individueel dossier op voor verder onderzoek.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
BertD
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Kan geen sms ontvangen van whatsapp en Microsoft

@Suzyik heb net de payconiq app opnieuw geinstalleerd en ik kan nog steeds de sms niet ontvangen.

Zoals gevraagd heb ik opnieuw een bericht naar payconic en Microsoft gestuurd.

Ps: ik krijg zo een kastje en een muur gevoel.

 

Whatsapp en Itsme werken

Payconic en Microsoft werken niet

 

Toch wel spijtig dat er 14 dagen overeen moet gaan om de klanten hierover in te lichten.

0 Likes
BertD
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Kan geen sms ontvangen van whatsapp en Microsoft

update: nav mijn service vraag heeft Payconiq mijn nummer manueel geupdate, en de app is nu gevalideerd op het nieuwe 0467 nummer.

tidis
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! De kop is eraf!

Kan geen sms ontvangen van whatsapp en Microsoft

Ben sinds te vrijdag omgeschakeld naar Telenet/Base (omwille van het werk) en heb een nieuwe gsm aangeschaft, nu bij het terug installeren van de app's zoals it'sme, paypal, payconiq, instagram, ... krijg ik ook geen sms met hun code's, terwijl ik van andere wel gewone sms'en kan ontvangen.  Is er al een manier om dit op te lossen?

Tags (1)
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kan geen sms ontvangen van whatsapp en Microsoft

@tidis

 

Heb je de oplossing niet gelezen?

 

Als je hier nu nog problemen mee ervaart, neem je best contact op met de service waarmee het niet lukt. En als zij geen oplossing kunnen bieden, mag je de feedback die je krijgt, doorgegeven aan de Telenet klantendienst. Zij maken dan een individueel dossier op voor verder onderzoek.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.