24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Ik heb sinds kort een 0467 nr bij telenet, maar het lukt mij niet om whatsapp aan de praat te krijgen en ik kan mijn nr ook niet toevoegen aan mijn microsoft account.
Microsoft geeft op zijn website aan: Unfortunately, we can't send a code to that phone number. Please try a different one.
En whatsapp meld dat het een sms met code verstuurd heeft, maar ik krijg niets toe.
Een controle op mijn andere Iphone 8 bij Proximus leert mij dat ik binnen de 10 seconden een sms met code ontvang.
De TN klantendiens zegt mij dat het niet aan TN ligt en kan mij niet helpen.
Aan wat kan dit liggen?
(ergens een kleine instelling?)
Opgelost! Ga naar oplossing.
@ColmanS @BertD @KevinW Ik heb nog eens om een update gevraagd en de collega's bevestigden me dat het probleem ondertussen werd opgelost. De 0467-nummer range werd overal geïmplementeerd en gecommuniceerd en dit al sinds eind april blijkbaar.
Als je hier nu nog problemen mee ervaart, neem je best contact op met de service waarmee het niet lukt. En als zij geen oplossing kunnen bieden, mag je de feedback die je krijgt, doorgegeven aan de Telenet klantendienst. Zij maken dan een individueel dossier op voor verder onderzoek.
@Suzyik heb net de payconiq app opnieuw geinstalleerd en ik kan nog steeds de sms niet ontvangen.
Zoals gevraagd heb ik opnieuw een bericht naar payconic en Microsoft gestuurd.
Ps: ik krijg zo een kastje en een muur gevoel.
Whatsapp en Itsme werken
Payconic en Microsoft werken niet
Toch wel spijtig dat er 14 dagen overeen moet gaan om de klanten hierover in te lichten.
update: nav mijn service vraag heeft Payconiq mijn nummer manueel geupdate, en de app is nu gevalideerd op het nieuwe 0467 nummer.
Ben sinds te vrijdag omgeschakeld naar Telenet/Base (omwille van het werk) en heb een nieuwe gsm aangeschaft, nu bij het terug installeren van de app's zoals it'sme, paypal, payconiq, instagram, ... krijg ik ook geen sms met hun code's, terwijl ik van andere wel gewone sms'en kan ontvangen. Is er al een manier om dit op te lossen?
Heb je de oplossing niet gelezen?
Als je hier nu nog problemen mee ervaart, neem je best contact op met de service waarmee het niet lukt. En als zij geen oplossing kunnen bieden, mag je de feedback die je krijgt, doorgegeven aan de Telenet klantendienst. Zij maken dan een individueel dossier op voor verder onderzoek.