Beantwoorden
Steve_L
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Al een geruime tijd kunnen we op onze vaste lijn niet meer zien wie er ons opbelt. Dat heeft altijd gewerkt en we zijn niet van toestel gewisseld, dus ik contacteer Telenet via Whatsapp met de vraag of de optie Ken Je beller nog altijd actief is. Ik krijg vrij snel antwoord dat ik deze optie heb (ik heb nog een WIGO bundel) en dat ik in de onderstaande link kan vinden hoe ik dat moet activeren.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/aan-de-slag-met-je-vaste-lijn/

Bij het "Hoe activeren ?" topic staat echter nog de uitleg hoe je het moest doen ten tijde van de vorige user interface van Mijn Telenet, die er toen zo uitzag

Steve_L_0-1681991658748.png

Bij mij ziet het er zo uit :

Steve_L_1-1681991773970.png

 

Niks te vinden over "Ken je beller". Ook alle andere blokjes afgegaan, geen optie te vinden om dit te activeren.

Ik heb dit zo ook doorgegeven via Whatsapp, maar kreeg dan het antwoord :

"Deze vind je onder je diensten. Daar kan je dit aanpassen. Wij kunnen helaas niets meer doen aangezien deze optie er wel instaat."

Niet zo fijn, dat antwoord. Dus ik probeer hier maar even of er iemand weet waar die optie zich bevindt en waar ik dat kan activeren.

 

Alvast bedankt !

0 Likes
23 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Ik vind deze betaal optie ook niet meer terug onder ' mijn Telenet' vaste lijn

Maar mis dit persoonlijk niet.

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Ik vind deze optie ook niet terug,als het zo is dat U hiervoor betaald,en

het niet meer kan gebruiken zal Telenet dit bedrag van uw abbo moeten

in mindering brengen.

Bij mijn problemen vaste lijn,zei de klantendienst dat men,binnen de 5

jaar de vaste lijn wil laten verdwijnen.

0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Diensten Toplijn heet dat nu. Staat actief bij mij, maar ik kan het ook niet afzetten.

Toplijn.jpg

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?


@Steve_L  schreef:

Niks te vinden over "Ken je beller". Ook alle andere blokjes afgegaan, geen optie te vinden om dit te activeren.


Bij een kennis met een WIGO abonnement staat er op de factuur "Ken je beller" aan 4.25€ per maand

screenshot_494.png

 

Op "Mijn Telenet" bestaat deze optie niet meer, en kunnen we "ken je beller" niet meer verwijderen.

Op "Mijn Telenet" staat nu: Toplijn aan 4.50€ per maand, dat we kunnen toevoegen.

screenshot_495.png

Zij gebruiken de vaste lijn niet (meer), en willen dus "Ken je beller" opzeggen (maar dat lukt niet via "Mijn Telenet").

Tenzij wij "Toplijn" toevoegen en daarna terug verwijderen ???

Toplijn is eigenlijk een combinatie van:

  • ken je beller
  • signaal 2de oproep
  • telenet berichtendienst
  • oproepdoorschakeling

PS: @Steve_L : als je "ken je beller" wil activeren, zoek gewoon naar de optie "toplijn": dat kan je on-line activeren 

0 Likes
Steve_L
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Hm, vreemd. Dat zie ik ook nergens staan. Het zou moeten inbegrepen zijn in het WIGO abonnement dat ik heb.

 

Heb ondertussen wel antwoord teruggehad van de helpdesk dat ze die optie in Mijn Telenet ook niet meer terugvonden (en dat dat dus wel degelijk een probleem is), maar dat het bij mij wel zou aanstaan. Of ik met een ander toestel / andere kabel kon testen ... dat gaat voor mij niet lukken, heb maar 1 vast toestel. Modem herstart loste niks op.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

@Steve_L @robatoras @Moaner 

 

Bedankt om dit te melden.
We hebben het intern doorgegeven zodat onze collega's dit verder kunnen onderzoeken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Zijn er nog andere leden die dit issue opmerken? Hoe meer voorbeelden we hebben, hoe beter onze collega's dit kunnen onderzoeken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?


@Bjarne  schreef:

@Steve_L @robatoras @Moaner 

Bedankt om dit te melden.
We hebben het intern doorgegeven zodat onze collega's dit verder kunnen onderzoeken.


We hebben ondertussen de melding gekregen dat dit probleem opgelost zou moeten zijn.
Het toevoegen van de optie Ken-je-beller zou dus terug moeten lukken in Mijn Telenet.

@Steve_L @Moaner kunnen jullie het eens bekijken?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Steve_L
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Ik zie nog steeds niks staan in Mijn Telenet ivm Ken je beller. Ook is mijn probleem nog altijd niet opgelost. Ik zie nog altijd geen oproepinfo op de vaste lijn. Elke keer dat ik er naar informeer is het : ja ja, ze zijn er mee bezig.

Jij bent de eerste die nu zelf wat feedback teruggeeft, waarvoor dank, maar jammer genoeg kan ik niet bevestigen dat de optie terug zichtbaar is. Ook staat ze blijkbaar nog altijd af.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

@Steve_L Bedankt voor de feedback. We hebben dit aangevuld bij het dossier zodat onze collega's het toch nog verder kunnen nakijken voor jou.

@Moaner Als het bij jou ook nog zo is, mag je het zeker laten weten.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Bij mij in MIJN TELENET.

VASTE TELEFONIE,zie ik alleen"stel je berichtendienst in" en"blokkeer specifieke oproepen".

Alsook bij stel berichten dienst in,komt sorry momenteel niet mogelijk.

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Je kijkt op de verkeerde plaats open deze url  en onder het kopje vaste lijn klik je op beheer je opties en daar staat diensten toplijn met oa ken je beller trouwens @Suzy die Engelse tekst daar dat moet Nederlands zijn denk ik .

 

Schermafbeelding 2023-07-07 184018.png

Steve_L
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Ook deze optie zie ik niet op die plaats, maar dat is logisch want deze optie is normaal inbegrepen in mijn WIGO abonnement. Dus het als betalende optie mee in mijn abonnement nemen is hier de vraag niet.

 

Ik zoek de plaats waar je dit eventueel kan op of afzetten als je de optie in je abonnement hebt (als dat al zou kunnen). Momenteel nergens te zien en dat is op zich niet erg als het actief zou zijn en werken, maar dat is dus niet het geval.

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Bij mij juist hetzelfde als als @steve L post,tot op de letter.

0 Likes