24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Geachte,
Ik heb sinds kort een Samsung A20e.
Nu blijkt dat ik geen foto's meer kan verzenden of zo van die "gif"'s... ik krijg steeds de melding 'mms niet ondersteund door netwerk'
Ik probeerde al mms automatisch in te schakelen... lukte niet.
Dan probeerde ik mms handmatig in te schakelen en volgdeik mooi stap per stap... lukte ook niet!
Dus mijn vraag nu... wat kan ik nog meer doen?
Want dit wil ik écht wel opgelost zien geraken.
Tips dus meer dan welkom!
Groetjes,
Henrike
Is het volgende uitgevinkt?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/oproepblokkering-mobiele-diensten/
In eerste instantie... dankejwel voor je snelle reactie!
Neen, staat aangevinkt
Lijkt mij inderdaad de simpelste oplossing.
Had het graag op alle mogelijke manieren kunnen versturen maar is geen struikelblok om inderdaad andere apps te gebruiken.
Ja hoor.
Maar zoals iemand anders net reageerde... misschien is de simpelste oplossing om te versturen via messenger, whatsapp en dergelijke..
Ter info, het grote verschil tussen foto's versturen via MMS of via messenger en consoorten:
Welke is uw provider?
Er zijn providers die geen MMS meer ondersteunen en in de nabije toekomst zullen alle providers de MMS niet meer ondersteunen omdat er betere en goedkopere oplossingen bestaan voor de gebruikers. Zie vorige voorstellen.
ik ben ondertussen al dagen bezig met het proberen instellen van mms gebruik op mijn toestel en lukt dus ook langs geen kanten. Het werkt gewoon niet. De uitleg om het via andere wegen te versturen vind ik ronduit belachelijk. Je moet de vrije keuze hebben, of dit nu meer of minder kost en bla,, bla. bla.. HET WORDT AANGEBODEN EN DUS MOET JE ER OOK GEBRUIK KUNNEN VAN MAKEN PUNT !!! DUS WAAROM WERKT DIT NIET VIA TELENET ?? GRAAG OPLOSSINGEN
@walter321 je eens de stappen proberen die hier worden aangereikt. Moesten die stappen je niet verder helpen zal het hier ook stoppen vrees ik want meer kunnen wij ook niet altijd doen. Je kan de klantendienst wel altijd bellen en vragen of het is geactiveerd voor je want als dat niet geactiveerd staat intern kan je instellen wat je wil maar dan ga je ook niet ver komen.
Ik ben enkele jaren geleden voor mijn foon om technische redenen (niks met MMS te maken) van provider veranderd, kan nu dus niks meer testen. Ik kan u wel zeggen dat MMS op mijn Samsung toestellen en Telenet als provider nooit goed gewerkt heeft.
Tegenwoordig gebruik ik het zelfs niet meer. Een enkele keer per ongeluk, als mijn SMS te lang wordt ...
Schreeuwen (SCHREEUWEN) heeft nog niemand geholpen. Een beetje respect graag voor de mensen die je vrijwillig en kosteloos willen helpen.