Beantwoorden
renpat
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party!

Onbedoelde sms krijgen

Ik krijg met regelmaat sms van 8889 met altijd dezelfde tekst alleen datum is anders. Ik woon in Hasselt. Bij Telenet kunnen ze niets vinden. Weet hier iemand raad over  5C4DC58C-70B2-4579-A998-AD49D2095AF8.png

 

0 Likes
8 reacties
cdewaele
Freshman Meerweter
Berichten: 66
Professional organizer! Organisatietalent! Wat een systeem! Meer goede raad dan tante Kaat

Onbedoelde sms krijgen

@renpatHier moet wel een plausibele verklaring voor zijn.

 

Dit soort sms’jes worden verstuurd vanuit de contactfiche. Misschien staat je nummer gelinkt aan een contactfiche van een andere klant uit Heist-op-den-berg?

 

Zou zeker nog eens bellen naar de klantendienst 015666666 en vragen dat ze een keer op dat  nummer zoeken in het systeem. 

 

Cédric
"Technical problems are like Gremlins. They come and go."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
renpat
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party!

Onbedoelde sms krijgen

Bedankt voor de reactie. Maar dat ze al zolang in Heist op de berg aan het werken is niet het geval. De klantendienst heeft gans het dossier al naar de technische dienst verstuurd. Zij hebben ook al contact met mij opgenomen en ze vinden die berichten niet terug in de database van hun. 

0 Likes
The_Pg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! Dat loopt vlotjes. TV-box / TV-app / telenttv.be

Onbedoelde sms krijgen

Dit zijn smsen die automatisch verstuurd worden ik denk in dit geval dat het over het XXL project gaat (netwerf).

ofwel heb je ooit eens gebeld naar Telenet voor iemand die daar wel woont of iemand heeft de verkeerde contactgegevebs ingevuld.

krijg ook vaak zo een smsen die eigenlijk voor men schoonmoeder zijn bedoeld omdat ik 1x voor haar heb gebeld.

0 Likes
renpat
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party!

Onbedoelde sms krijgen

Ik heb vandaag nog een gehad voor werken in Heist ODB op 10/8 dus op 9/8 ga ik weer een krijgen. Altijd zelfde tekst maar ander datum. Toch naar klantendienst gebeld. Mijn nummer kan niet gelinkt zijn aan een ander nummer beweren ze bij de klantendienst. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Onbedoelde sms krijgen

@renpat, stuur je jouw klantennummer eens even door naar me via een privébericht? We kijken het graag zelf nog eens extra voor je na. Want zoals @cdewaele en @The_Pg aangeven, moet er toch ergens een oorzaak te vinden zijn hiervoor. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
renpat
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party!

Onbedoelde sms krijgen

Suzy,

Hoe stuur ik een privé bericht. 

Groetjes,

Patrick

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Onbedoelde sms krijgen

@renpat

 

 klikken op haar naam en "privé bericht" aanklikken


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Onbedoelde sms krijgen

@renpat, zoals @StefaanH vermeldde dus. 😉 Je privébericht is alvast goed aangekomen, heb er zelfs al op geantwoord. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.