24752
netweters
|
152352
antwoorden
|
20692
vragen
|
Met iOS 18 komt RCS. Eigenlijk is RCS nu al beschikbaar met iOS 18 beta 2. Maar ik denk dat Telenet RCS nog niet ondersteunt voor iOS.
Of is dat al beschikbaar?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op mijn iPhone XR met iOS 18 blijk ik geen RCS terug te vinden in 'instellingen-apps-berichten-tekstberichten'.
RCS werkte idd bij de RC van iOS18.
Nadat ik de public beta van ios18.1 installeerde gisteren blijkt dat de rcs functie opnieuw niet meer werkt, nog mensen met hetzelfde probleem?
iOS 18.2 beta 2 hier en RCS werkt ook niet meer
@JeroenDV84 schreef:iOS 18.2 beta 2 hier en RCS werkt ook niet meer
Het niet zo verstandig is om beta versies van iOS te gaan draaien op je dagdagelijks gebruikt toestel. Een beta versie is namelijk precies bedoelt om op zoek te gaan naar deze problemen.
De beta versie van iOS 18.2 RC2 heeft inderdaad problemen met RCS ondersteuning. Voor veel mensen werkt het, voor veel mensen niet. Aan Apple om uit te zoeken wat hier aan de hand is. Soms komt RCS terug na een herstart van je toestel. Misschien kan je dat eens proberen?
Maar meer dan dat kan je niet doen. Je hebt namelijk een beta versie geïnstalleerd en je weet dat je zulke problemen kunt tegenkomen. Het enige dat je echt kan doen is via de ‘feedbackassistent’ je probleem zo goed mogelijk omschrijven richting Apple.