Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ondersteunt Telenet groepsgesprekken via Telefoon?

4G op treinen is een drama, dat weet iedereen die af en toe de trein pakt wel. Ik heb morgen echter een online meeting wanneer ik 2u op de trein zit. Via "gewone telefoon" (niet via internet dus) kan ik meestal wel goed bellen. Ondersteunt Telenet dit echter? Ik vind hier niks over terug...voor Orange & Proximus wel. Op de infopagina van Apple staat dat de provider dit moet ondersteunen.

Extra info: ik gebruik een iPhone 14 & heb een One abonnement. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
6 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Ondersteunt Telenet groepsgesprekken via Telefoon?

@m-jan20 met de vaste lijn zou dit wel kunnen met meerdere personen (3), maar met de gsm moet je de persoon in wacht zetten of onderbreken. Je kan deze dus niet samenvoegen. 

Waarom gebruiken jullie dan geen Teams via gsm of Whatsapp hiermee gaat dit ook.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Ondersteunt Telenet groepsgesprekken via Telefoon?

Het scenario is me niet helemaal duidelijk. Meestal is het mogelijk online meetings (Webex of Teams)  bij te wonen met een normale inbel verbinding. In de uitnodingn staan er dan nomraal instructies over welk nummer je daarvoor moet bellen.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ondersteunt Telenet groepsgesprekken via Telefoon?

In de eerste decade van dit millennium heb ik meerde keren deel genomen aan groepsgesprekken. Er zijn blijkbaar ondernemingen die deze dienst aanbieden. Deze dienst wordt gehuurd. Iedereen belt naar dat bepaald nummer en wordt in wacht gezet tot de aanvrager ook inbelt. Het bellen naar kan met elk toestel.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ondersteunt Telenet groepsgesprekken via Telefoon?

Omdat ik morgen op de trein zit, en dus zéér instabiel internet heb (voor gesprekken via whatsapp/teams/...). "Gewoon" old school telefoneren werkt dan meestal veel beter!

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Ondersteunt Telenet groepsgesprekken via Telefoon?


@m-jan20  schreef:

Ik heb morgen echter een online meeting wanneer ik 2u op de trein zit.


Er van uit gaande dat het nog altijd om een online meeting gaat, waar jij één van de deelnemers bent, blijft mijn boverstaande antwoord denk ik het enige alternatief. Hopelijk is de online meeting georganiseerd door iemand / een bedrijf die ook de mogelijkheid beidt via telefoon in te bellen.

Mocht je zelf de organizator zijn, kun je dit proberen:

https://www.ikwilmobielwerken.nl/flexwerker/samenwerken/conference-call/conference-call-opzetten-met...

 


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ondersteunt Telenet groepsgesprekken via Telefoon?

Slecht verwoord van mezelf: met online bedoelde ik "remote". Zal het morgen zelf eens testen of ik zo'n "conference call" kan opstarten en hier laten weten of het werkt.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes