24754
netweters
|
152377
antwoorden
|
20698
vragen
|
Ik krijg geen verbinding meer op mijn apple watch, en kan die ook niet meer instellen.
op de apple watch komt " geen mobiel netwerk" bij abonnement "geen simkaart" en bij status "geen verbinding"
Als ik de verbinding in de applewatch app verwijder op mijn iphone en dan terug probeer toe te voegen krijg ik na inloggen op telenet " er ging even iets mis, probeer later opnieuw of contacteer 015 666666".
Deze week al eens gebeld met telenet maar daar horen ze het donderen in keulen. er was iemand aan de lijn die totaal niet snapte waar ik het over had, toen schakelde ze me door, blijkbaar naar de tv afdeling, daar werd gewoon de telefoon toegegooid.
Zijn er nog die deze problemen hebben? Ik heb mijn apple watch nog niet helemaal durven herinstellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@chantaln6 Het kan alvast geen kwaad om de procedure nog eens te volgen. Verwijder gewoon eens je Telenet One Number en heractiveer deze nadien.
Ga op je iPhone naar de Watch App en kies Mijn Watch > Mobiel Netwerk > Info knop > Verwijder Telenet-abonnement.
Daarna doe je dit ook via "Mijn Telenet". Ga hiervoor naar 'Je Diensten' en kies 'Stopzetten' bij Telenet One Number. Kies in het volgende venster het gewenste nummer en klik dan nogmaals op 'Opzeggen' bij Telenet One Number.
Wacht tot je een SMS hebt ontvangen waarbij je de melding hebt gekregen dat het effectief is stopgezet.
Daarna pas kan je opnieuw de koppeling maken met een (nieuwe) smart watch. Telenet heeft een handige pagina. Als je al die stappen volgt zou het in principe moeten werken.
Het is echt belangrijk om de Telenet One Number via de "Mijn Telenet" pagina stop te zetten. Anders blijft deze koppeling actief en zal er geen nieuwe gemaakt kunnen worden. Als je ooit een Apple Watch van iemand koopt of krijgt vraag dit dan zeker na of deze koppeling is stopgezet. Anders zal je zelf nooit deze koppeling kunnen realiseren.
Heb je nog steeds problemen dan kan je best eens wat raad gaan vragen in één van de vele Telenet winkelpunten. Het is niet altijd eenvoudig om je problemen via mail of telefoon op te lossen. De persoon ter plaatse kan eventueel een ander probleem ontdekken wat misschien de aanleiding tot dit probleem kan zijn.
Bedankt!! Deze oplossing werkt perfect!!
@chantaln6 schreef:Bedankt!! Deze oplossing werkt perfect!!
Super! Leuk te horen dat het je gelukt is.
Nog even meegeven dat je ook moet wachten op een sms na het activeren voordat het opnieuw werkt!
De pagina achter 'handige pagina' is verdwenen, deze linkt nu naar een algemene mobiele settings pagina..
@Webkliniek schreef:De pagina achter 'handige pagina' is verdwenen, deze linkt nu naar een algemene mobiele settings pagina..
Ja klopt, Telenet heeft de pagina wat gewijzigd en spijtig genoeg is die handige informatie verdwenen.
Gelukkig helpt Apple ons hierbij ook een klein beetje. Alhoewel dat het principe zo eenvoudig is dat je praktisch geen hulp nodig hebt in die stap. Je kan de Apple pagina hier vinden. Veel succes! Bij problemen hoor ik het graag.
Hier het zelfde probleem met de apple watch. Alles geprobeerd maar niets werkt. Dan maar contact genomen met telenet. Vlug geholpen geweest met het antwoord "neem contact op met een winkel". Daar ik zei wat ik gezien had op de netweters heeft ze dan nog een poging gedaan om het op te lossen en ik mocht zeker niet de procedure volgen zoals in uw beschrijving. Na een half uur toch alles gedaan zoals beschreven in uw bericht en het werkt terug prima. Toch zalig de telenet klantendienst die niet eens weten wat ze moeten doen 🙂 , zelf de indruk geven dat het niet mogelijk is of niet weet waar over het gaat.
Goeiedag, kan deze oplossing ook toegepast worden op mijn Samsung Galaxy Active2 LTE?
Heb je het geprobeerd om de oplossing toe te passen?
Zo nee , dan is het proberen je kan er niet veel verkeerd mee doen als ik het zo lees als er een probleem is.
Hallo, onderstaande stap vind ik niet terug in mijn Telenet. Ik heb nochtans een One abonnement.
"Daarna doe je dit ook via "Mijn Telenet". Ga hiervoor naar 'Je Diensten' en kies 'Stopzetten' bij Telenet One Number. Kies in het volgende venster het gewenste nummer en klik dan nogmaals op 'Opzeggen' bij Telenet One Number."
Ik had probleem ook. Gisteren de stappen gevolgd die beschreven staan op de Mobiele configurator van Telenet. Na een half uur inderdaad een sms gekregen van Telenet dan mijn One Number succesvol stopgezet werd.
Wanneer ik daarna in mijn watch app ging kijken stond er nog steeds Telenet bij de aanbieder.
Vandaag dan mijn watch losgekoppeld en nu staat er bij Mobiel netwerk; je telenet account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Vreemd want tot vorige week werkte dit wel (ik heb een Wigo abonnement)
Bij mij werkt dit ook niet meer