Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?

@Moderator 

Onlangs zijn de nieuwe gsm abonnementen aangekondigd maar er valt mij wel één ding op. 

De Telenet Mobile 5 GB en de Telenet Mobile 8 GB hebben allebei ondersteuning voor 4G en 5G maar de prijs volgens verbruik heeft enkel ondersteuning voor de 4G. 

Is dit een bewuste keuze die is gemaakt of komt er nog een 5G ondersteuning hiervoor ? Heb zelf de OneUp dus het is niet voor mezelf dat ik het vraag maar kan me voorstellen dat er hier toch reacties op gaan komen. 

patrick37_0-1676657569271.png

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
12 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?

Voor de vermelde upload en download snelheden heb je geen 5G nodig, het maakt dus eigenlijk niet uit of 5G beschikbaar is voor dat abo of niet.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?

Ik heb het indertijd nagevraagd (bij de helldesk, denk ik) en kreeg toen te horen dat prijs volgens verbruik wél via 5G zou kunnen. Toen al stond online enkel 4G.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?


@Janneke_Dust  schreef:

Voor de vermelde upload en download snelheden heb je geen 5G nodig, het maakt dus eigenlijk niet uit of 5G beschikbaar is voor dat abo of niet.


Nooit over nagedacht, maar ook deze snelheden worden gecapped door Telenet? Ik heb even Youfone getest. Die geven wel LTE aan (niet duidelijk of ze 4G LTE bedoelen of 3G+) en haalden 53,4 Mbps down en 1,81 Mbps up.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?


@sb  schreef:

... knip ... (bij de helldesk, denk ik) ... knip ...


Wel een "grappige" typo 😈 😂


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?

@StefaanH 

Welke typo? (-;


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?

@sblees wat in de geciteerde tekst in het vet staat. Als je het nog niet ziet spel het woord. Ik heb het ook twee keer moeten lezen om het te zien. De eerste keer las ik helpdesk en de tweede keer niet en inderdaad grappig (met alle problemen is het misschien wel waar).

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?

@janne_man 

Ik denk dat @sb dat ook zeer goed begrepen heeft en met een kwinkslag aangaf dat het eigenlijk diep vanbinnen onderbewust geen typo maar opzet was 😁


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?

Ja, er zijn mensen die lezen wat er staat en het dus direct doorhebben, Blijkbaar behoor ik niet tot die groep.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?

@patrick37 Ondertussen hebben we hier meer info gekregen.

 

Het lijkt wel een bewuste keuze te zijn. Telenet evalueert haar aanbod voortdurend opdat iedereen op de juiste plek en op het juiste moment, toegang heeft tot de technologie die ze op dat moment nodig hebben.

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?

Ik denk dat 4G of 5G heel weinig verschil maakt aangezien Telenet de snelheid van alle nieuwe Telenet Mobile-abonnementen beperkt tot 30 Mbps downstream en 5 Mbps upstream.

Je moet al ONE(up) nemen om van hogere mobiele datasnelheden te kunnen genieten bij Telenet.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?

@Ex-Netweter 

Het gaat niet om de snelheden het gaat om het feit dat ik dit heb vastgesteld en vandaar ook de vraag. 

@Bjarne Je geeft het zelf aan iedereen kiest wat hij / zij op dat moment nodig heeft dus voor de snelheid moet je het niet doen. Maar als iemand behoefte heeft aan een prijs volgens verbruik , omdat die enkel bereikbaar wil zijn of weinig belt , dan zou ik denken dat 4G of 5G beschikbaarheid wel van belang is. Het is niet omdat ze weinig tot geen mobiele data gebruiken ze geen 5G kunnen hebben.  Denk zelf dat het een 'gemiste' kans is om dit niet mogelijk te maken. Als ik een gsm abonnement kies ook al is dat weinig dan zou ik wel verwachten dat ik van elke beschikbare technologie gebruik zou kunnen maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijs volgens verbruik niet op 5G ?

Ik vermoed dat het alleen maar een kwestie van tijd is: een paar jaar wachten en dan komt het allicht ook voor prijs volgens verbruik. Ik verwacht niet dat dit zal aangekondigd worden. Op een bepaald ogenblkik zal de webpagina aangepast zijn.

0 Likes