Beantwoorden
AnnekeK
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Dag van de Chocolade Netjes! Primeur! It's your third party!

Probleem met versturen sms'en na een niet ontvangen MMS

Meermaals gehad dat, wanneer iemand mij een te grote sms probeert te versturen, en dit dus een mms wordt wat ik niet kan ontvangen, ik daarna van die persoon enkel nog SMS kan ontvangen, niet meer kan versturen. Heb al vanalles geprobeerd, geschiedenis gewist, de afzender heeft de bewuste sms/mms ook gewist. Ik heb de contactpersoon reeds gewist, opnieuw toegevoegd... Helaas allemaal zonder resultaat, ik kan naar die contactpersoon GEEN SMS meer sturen 😞 Is niet de eerste maal dat ik dit probleem heb. Mijn echtgenoot heeft via zijn werkgevers Proximus als provider en Iphone toestel en heeft met een andere contactpersoon exact hetzelfde probleem... Heel bizar... Iemand een oplossing aub? Dankjewel, ten einde raad.

Tags (2)
0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem met versturen sms'en na een niet ontvangen MMS

@AnnekeK  als er een probleem is met Proximus dan zou ik daar eens een lichtje opsteken en de vraag stellen. Wij kunnen enkel antwoorden voor Telenet. 

Nu kan het wel zo zijn dat die ene contactpersoon je op een blokkering heeft staan. Dus als die persoon jullie als contact persoon blokkeert kan je dus niks versturen. Je kan eens proberen die persoon of personen te bellen eens zien of je een aansluiting krijgt. Moest het zijn dat je er wel heen kan bellen ook direct eens vragen dat hij of zij ook de instellingen eens nakijkt om te zien waarom die geen sms kan ontvangen van jullie. Ook vragen dat deze de sms inbox leegt misschien is die vol. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
AnnekeK
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Dag van de Chocolade Netjes! Primeur! It's your third party!

Probleem met versturen sms'en na een niet ontvangen MMS

Beste,

 

Ik denk dat u mij verkeerd begrepen hebt 😉 Ik zit wel degelijk bij Telenet en heb dit probleem ook. En dit probleem komt niet voor bij dezelfde contactpersoon 😉 Heb wel contact met deze persoon via Whatsapp en Messenger vb... Bij mijn echtgenoot dito bij iemand anders vb.... Blijkt iets frequent voorkomend te zijn wanneer een MMS niet is doorgekomen omdat je deze niet kan ontvangen, waardoor je om één of andere reden daarna naar deze personen ook geen SMS meer kan sturen. Heb dit al vaker gehoord van andere mensen. Is vervelend...

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Probleem met versturen sms'en na een niet ontvangen MMS

@AnnekeK 

Verdwijnt het probleem als je uw toestel eens helemaal uitschakelt?

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
AnnekeK
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Dag van de Chocolade Netjes! Primeur! It's your third party!

Probleem met versturen sms'en na een niet ontvangen MMS

Neen, helaas 😞

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Probleem met versturen sms'en na een niet ontvangen MMS

@AnnekeK is dat op enkel iPhone's bij jullie thuis ????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Probleem met versturen sms'en na een niet ontvangen MMS

@AnnekeK 

De link geeft een mogelijke oplossing. Bekijk het eens.

https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/Een-te-groot-SMS-wordt-omgezet-naar-MMS/td-p/39989


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
AnnekeK
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Dag van de Chocolade Netjes! Primeur! It's your third party!

Probleem met versturen sms'en na een niet ontvangen MMS

Is overal. En ik heb geen iPhone, heb een Huawei toestel, echtgenoot heeft een iPhone?

0 Likes
AnnekeK
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Dag van de Chocolade Netjes! Primeur! It's your third party!

Probleem met versturen sms'en na een niet ontvangen MMS

Neen helaas, die had ik ook al gevonden 😞 Maar toch bedankt 🙂

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem met versturen sms'en na een niet ontvangen MMS

@AnnekeK 

 

Mag ik u eens een kleine tip geven?

 

Wanneer je specifiek op iemand antwoordt (of een vraag stelt), begin dan uw post met een apestaartje (@ dat hier dus). Je zal dan een dropdown lijst zien verschijnen met al de namen van de personen die in deze thread reeds iets hebben gepost. Je hoeft dan enkel die naam aan te klikken .

 

Dat is ook hetgeen ik hier met uw naam gedaan heb. We noemen zoiets "mentionen".

 

Het voordeel ervan is tweeërlei:

  1. Iedereen weet tegen wie je het hebt of voor wie de post bedoeld is.
  2. De persoon in kwestie krijgt een berichtje dat er iets specifiek voor hem gepost is. Dat zou jij dus nu ook moeten gekregen hebben. Tenzij je die optie in uw settings hebt afgezet, dat kan natuurlijk ook.

   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.