24769
netweters
|
152547
antwoorden
|
20720
vragen
|
Proximus verhoogt per 1 april de mobiele datalimieten voor bestaande en nieuwe klanten met een Mobile Smart- of Maxi-abonnement.
Mobile Smart-klanten krijgen een upgrade van 35 naar 50GB.
Voor Mobile Maxi-abonnees wordt de databundel verhoogd van 70 naar 100GB.
De link klopt niet, moet Proximus verhoogt databundels mobiele abo's Smart en Maxi, prijs blijft gelijk - Tweakers zijn.
Er is ook een persbericht: Proximus boost zijn mobiele abonnementen met extra data, zonder bijkomende kosten | Proximus Groep
De prijswijziging was in januari geloof ik? Dat is inderdaad een jaarlijks fenomeen bij de grote telco's.
Maar technisch gezien is het niet onjuist om te zeggen dat je nu meer krijgt zonder er plots meer voor te moeten betalen. Blijven verkooppraatjes natuurlijk...
@WG94 Idd is rond januari, soms doen ze het 2 keer in een jaar, zijn idd verkoopspraatjes, en de meeste klanten trappen er in en denken niet verder.
maar ze zullen binnen enkele maanden wel meer betalen ervoor.
Klopt.
Ikzelf heb mijn mobiel in een pack en heb tijdje geleden al 5GB extra gekregen. Mijn mobiel kost nu 15€ voor 20GB. Jaarlijks stijgen ook hier de prijzen zoals bij Telenet.
Begin januari is er weer 3 euro bijgekomen. Het is idd allemaal duur, maar we hebben als klant niet echt veel keuze denk ik. De nieuwe speler DIGI zegt mij eigenlijk (voorlopig) niets.
Je kan naar kleinere goedkope spelers gaan, maar is dat dan beter? Ik weet het niet. Snelheid van bv Scarlet is niet echt hoog, weinig TV zenders enz .... en bij Base is het nog een WIFI 5 Modem en 28 TV zenders ... laat maar dan.
Bij Yoin heb je 25 GiB voor 9 euro/maand. Juist even gekeken naar DIGI en blijkbaar is er nu ondersteuning voor VoLTE, maar niet voor VoWiFi, wat voor mij toch cruciaal is. VoLTE is leuk, maar als je verbinding slecht is, dan ben je daar niet veel mee. Op Userbase.be is wel te lezen dat er toestellen zijn waar VoWiFi wél werkt, maar als ze het niet kunnen garanderen, dan wacht ik nog even. (Als ze tegen dan niet failliet zijn.)