Beantwoorden
Hust
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

SMS versturen en/of beantwoorden lukt niet

Ik ontvang SMS van twee bepaalde telefoonnummers  ( een toestel Samsung – provider Orange en van toestel ook Samsung- provider nu Telenet vroeger Orange ).

Antwoorden en ook nieuw verstuurde SMS-en aan deze twee nummers worden “niet afgeleverd”

Ik heb de contacten al eens volledig verwijderd en terug ingezet in de drie verschillende configuraties: 00 32 496 .. .. , + 32  496 .. .. en "0496 .. .. . Probleem blijft zich stellen.

Telenet tbtech vroeg mij om via de mobiele configuratie te gaan en sms handmatig instellen maar als ik dan zoals men vraagt *#5005*7672# invoer  en bel dan krijg ik de mededeling "Fout bij uitvoeren verzoek Onbekende fout".

Ik zit dus vast.

Ter informatie de andere ontvangende telefoons krijgen van andere toestellen wel sms-en binnen  en het probleem stelde zich ook bij mijn vorige iPhone.

Nu heb ik een iPhone X IOS 12

Met dank voor een oplossing

0 Likes
6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

SMS versturen en/of beantwoorden lukt niet

Het meest voor de hand liggende: heb je het toestel al eens uit- en aangezet?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

SMS versturen en/of beantwoorden lukt niet

Ik meen nog van problemen met Orange 0496 nummers gehoord te hebben. Misschien eens uw oor te luisteren leggen bij Orange.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hust
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

SMS versturen en/of beantwoorden lukt niet

+/- 4 jaar geleden heb ik dit probleem opgemerkt en al eens telefonisch aan Telenet voorgelegd. Toen hadden ze geen oplossing maar gingen ze het eens nakijken. Doordat er weinig met deze correspondenten ge-sms't wordt was dit probleem niet belangrijk en in de vergeethoek geraakt. Zoals reeds gemeld heb ik ondertussen een nieuw toestel en een van de correspondenten zit nu ook bij Telenet net als ik. Mijn GSM nummer begint met 0495 en hun nummers met 0499 en 0474

0 Likes
Hust
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

SMS versturen en/of beantwoorden lukt niet

Meermaals toestel uit en aangezet na aanpassingen

0 Likes
Hust
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

SMS versturen en/of beantwoorden lukt niet

Nog geen oplossing

Telenet stuurde mij naar een contact/verkooppunt.

1) nieuwe chip geplaatst => geen oplossing

2) controle iPhone => geen probleem = nieuw toestel en probleem stelde zich ook bij vorig toestel 

3) de twee correspondenten gecontacteerd => geen blokkeringen op hun toestel en hebben verschillende providers 

 

probleem moet zich in centrale van Telenet zitten => zijn dit momenteel aan het uitzoeken.

hoop volgende week toch antwoord te krijgen

 

Hust

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

SMS versturen en/of beantwoorden lukt niet

@Hust is dit probleem ondertussen opgelost geraakt? Hebben de collega's van de back office het kunnen oplossen voor je? Zo niet, hebben ze je nog stappen gegeven die je kan volgen? 

Indien opgelost, deel zeker de oplossing zodat het misschien andere Netweters kan helpen! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes