Beantwoorden
Ddv
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Sim werkt niet meer in Mozambique Africa

9 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

Met een titel alleen kan men niet echt helpen, lees je dit eens? Een onderwerp starten doe je zo! 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Experienced Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

Werkt de SIM niet of werkt het netwerk niet?

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Ddv
Freshman Beetjesweter

Goeiemorgen, bedankt voor de reactie, jaarlijks reis ik daarheen ,deze keer alleen noodproepen,zodra terug inEU werkt opnieuw?

patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Ddv 

Welke stappen heb je al ondernomen om dit probleem op te lossen ? 

Heb je al eens gekeken of je roaming aanstaat heb je al eens handmatig een netwerk gezocht ? Ook al eens je toestel herstart ? 

Je titel zegt niet veel en kunnen we ook niet gericht zoeken om je echt te helpen. Als je er wat uitleg bij geeft wat je wel of niet gedaan hebt kan ons veel helpen om gerichter naar een oplossing te zoeken , als het al op deze manier kan. Want via dit forum kunnen we niet alles nakijken. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
marcel3X
Experienced Meerweter
BINGO! De volle 100! Topicwurm! Goed bezig!

Buiten de EU wil je ook echt niet dat je sim werkt ivm belachelijke tarieven, soort beveiliging..

Telenet biedt een roaming pass aan voor Afrika 

patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@marcel3X 

Telenet bied idd die roaming pass aan daar heb je een punt maar niet iedereen heeft die of wil die. 

Daarnaast wil je juist wel dat het daar werkt ook al zijn de tarieven hoog. Ik verwacht ook van mijn provider dat mijn simkaart overal werkt en niet dat ik ergens in een land geen ontvangst heb. Daarnaast stel je zou een roaming pass nemen en die werkt ook niet wat heb je daar dan aan ? Ook niks maar je hebt er wel voor betaald. 

Patrick37 | Krak
Ddv
Freshman Beetjesweter

Hallo, bedankt voor alle reacties, het zit zo november 25 ,kon ik nog opgebeld worden en nu jan 26 niet meer. Alleen noodnummers nu, voor de data koop ik plaatselijk een sim want roaming te duur 

patrick37
Professional Superweter

@Ddv 

Zou je de mogelijkheid hebben om je simkaart eens in een ander toestel te testen ? Eens zien of het niet toestel gerelateerd is , de klantendienst gaat je dit ook vragen als je ze zou contacteren. Je kan altijd eens via de chat met de klantendienst in contact komen. Nu ben je daar en kunnen ze dit eens bekijken intern of ze iets verkeerd zien. Moest je al naar huis zijn of komen ja dan gaat die actie niet veel nut meer hebben. 

Patrick37 | Krak
steinh
Freshman Weetjesweter
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Twee handen vol! Leesbeest!

@Ddv Indien u de volgende keer in Mozambique bent, gelieve dan direct wanneer u het probleem ervaart, contact op te nemen met de klantendienst daar de gedetailleerde transacties maar een berperkte tijd beschikbaar blijven (wettelijke verplichting) zodat het probleem door Telenet kan worden onderzocht.

Tags (2)