Beantwoorden
John76
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Na Telenet gebeld te hebben om te vragen of de Apple Watch ultra zou werken met Telenet one ben ik overgestapt van Orange naar Telenet.

Ik heb nu al drie keer gebeld met elke keer de belofte binnen de twee werkdagen teruf gebeld te worden

Na mijn derde oproep hoor ik de apple watch ultra wordt nog niet ondersteund.

Dit is teleurstelend en niet acceptabel.

De helpdesk heeft niet het minste idee wanneer het zal werken en krijgt zelf geen antwoord van het hoger niveau op dit onderwerp.

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Apple watch ultra werkt niet

0 Likes
14 reacties
Ex-Netweter
 

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

De Apple Watch Ultra kan perfect functioneren op het Telenet-netwerk, maar de activering via Mijn Telenet is geen eenvoudige procedure:

Lees dit eens:

https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/Apple-Watch-Geen-verbinding-met-4G/td-p/154881#M930...

 

John76
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Dank u, ik heb dat al gelezen.

mijn one nummer heb ik nooit kunnen toevoegen aan mijn apple watch dus kan ik het ook niet verweijderen.

Ik wil het graag een verweideren van de telenet app maar weet niet hoe ik dat moet doen?

Is dat met de telenet app op mijn iphone?

0 Likes
John76
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Beste Rag, ik moet er ook bij zeggen dat ik een business klant ben. One zit mee in mijn mobiel abonnement en op Mijn Telenet kan ik niet One af zetten. Die optie is er niet. 
Ik kan aleen kiezen mijn diensten aan te passen en enkel de mobiel weg doen kan niet. Ik moet dan heel mijn klik pakketvlaten aanpassen en dan zeg ik vaste lijn, telefoon en internet ook op.

helpdesk zegt mij dat ze met mij (en heel veel anderen gevallen) bezig zijn maar ik vrees dat ze het echt niet snappen.

Dank voor je antwoord

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Lees de handleiding van Apple: https://support.apple.com/nl-be/HT207578

John76
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Beste Raf,

 

bedankt. Dat heb ik al gelezen en gedaan. Wanneer ik probeer mijn mobile abonnement te koppelen in de watch app dan krijg ik een venter van Telenet om aan te loggen. Dat doe ik en dat kirijg ik steeds de melding “er liep iets mis, contacteer ons op ….”. Vele mensen blijbaar hebben hetzelfde.

 

ik hoop dat mijn case snel word opgelost bij Telenet, er zijn blijkbaar heel wat mensen met hetzefde probleem. Het feit dat ik Klik ben (business abonnement) maakt het mischien nog ingewikkelde want ik kan mijn one nummer niet afzeggen en dat herstarten op Mijn Telenet…

 

ik heb echt alle guidelines van apple gevolgd en ook het “stappenplan” van Telenet. Niets aan te doen, steeds hetzelfde resultaat.

 

Dank dat je tojd steekt in mij te antworden, ik apprecieer het echt.

 

DaanJordens
Moderator
Berichten: 73
Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Dag allemaal! 

 

Momenteel zijn er algemene problemen met het activeren van het ONE Number op smartwatches. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen! 

Onze excuses voor de hinder. 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDaan | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Chessbo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Verander-je-wachtwoord-dag Jij bent af! Primeur! Pageturner!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Het zou handig zijn mocht Telenet de mensen op de hoogte houden wanneer dit probleem eindelijk van de baan is. Hier elke dag een poging te doen begint echt tegen te steken 😬.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Loskoppelen lukt bij mij nog altijd niet

Yamajo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Hallo,

Bij mij is het vandaag gelukt om de one Number e activeren op mijn Apple Watch 7.

Mvg,

Jo

0 Likes
Chessbo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Verander-je-wachtwoord-dag Jij bent af! Primeur! Pageturner!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Merci om dit te laten weten! Net geprobeerd en lukte feilloos! Woehoew! Fijne kerst iedereen ✌️

0 Likes
John76
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Net geprobeerd. Nu krijg ik “je sessie is verlooen, gelieve opnieuw te proberen”.

Dit lijkt dus nog steeds niet opgelost voor mij en waarschijlijk anderen.

0 Likes
John76
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Beste,

 

heeft u al van Telenet gehoord? Ik nog steeds niet en het lukte deze morgen nog niet bij mij toen ik proberdz. Is het bij u wel gelukt?

john

0 Likes
John76
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Het is eindelijk gelukt daarnet. Alleluia! Wanneere de apple watch zegt “no sim” maar dat in de Watch app op de iphone staat Telenet in de Mobile Data dan gewoon de apple watch herstarten en dan lukt het. Ik heb wel een paar keer moeten proberen voor het lukte. Ik kreeg een paar keer “uw sessie is nog actief” de eerste twee keer en de derde keer liep het vlot.

Chessbo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Verander-je-wachtwoord-dag Jij bent af! Primeur! Pageturner!

Telenet One Number werkt niet met Apple Watch Ultra

Van Telenet niets gehoord nee. Ik heb gewoon nog 1 poging gedaan en alles ging vlot. Apple Watch wel moeten heropstarten. Mijn one number was wel al een maand geleden eens gedeactiveerd geweest. Dus daar lag het probleem niet bij mij. 

Succes!

0 Likes