42061
netweters
|
18509
gesprekken
|
19999
vragen
|
Na Telenet gebeld te hebben om te vragen of de Apple Watch ultra zou werken met Telenet one ben ik overgestapt van Orange naar Telenet.
Ik heb nu al drie keer gebeld met elke keer de belofte binnen de twee werkdagen teruf gebeld te worden
Na mijn derde oproep hoor ik de apple watch ultra wordt nog niet ondersteund.
Dit is teleurstelend en niet acceptabel.
De helpdesk heeft niet het minste idee wanneer het zal werken en krijgt zelf geen antwoord van het hoger niveau op dit onderwerp.
Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Apple watch ultra werkt niet
Opgelost! Ga naar oplossing.
De Apple Watch Ultra kan perfect functioneren op het Telenet-netwerk, maar de activering via Mijn Telenet is geen eenvoudige procedure:
Lees dit eens:
Dank u, ik heb dat al gelezen.
mijn one nummer heb ik nooit kunnen toevoegen aan mijn apple watch dus kan ik het ook niet verweijderen.
Ik wil het graag een verweideren van de telenet app maar weet niet hoe ik dat moet doen?
Is dat met de telenet app op mijn iphone?
Beste Rag, ik moet er ook bij zeggen dat ik een business klant ben. One zit mee in mijn mobiel abonnement en op Mijn Telenet kan ik niet One af zetten. Die optie is er niet.
Ik kan aleen kiezen mijn diensten aan te passen en enkel de mobiel weg doen kan niet. Ik moet dan heel mijn klik pakketvlaten aanpassen en dan zeg ik vaste lijn, telefoon en internet ook op.
helpdesk zegt mij dat ze met mij (en heel veel anderen gevallen) bezig zijn maar ik vrees dat ze het echt niet snappen.
Dank voor je antwoord
Lees de handleiding van Apple: https://support.apple.com/nl-be/HT207578
Beste Raf,
bedankt. Dat heb ik al gelezen en gedaan. Wanneer ik probeer mijn mobile abonnement te koppelen in de watch app dan krijg ik een venter van Telenet om aan te loggen. Dat doe ik en dat kirijg ik steeds de melding “er liep iets mis, contacteer ons op ….”. Vele mensen blijbaar hebben hetzelfde.
ik hoop dat mijn case snel word opgelost bij Telenet, er zijn blijkbaar heel wat mensen met hetzefde probleem. Het feit dat ik Klik ben (business abonnement) maakt het mischien nog ingewikkelde want ik kan mijn one nummer niet afzeggen en dat herstarten op Mijn Telenet…
ik heb echt alle guidelines van apple gevolgd en ook het “stappenplan” van Telenet. Niets aan te doen, steeds hetzelfde resultaat.
Dank dat je tojd steekt in mij te antworden, ik apprecieer het echt.
Het zou handig zijn mocht Telenet de mensen op de hoogte houden wanneer dit probleem eindelijk van de baan is. Hier elke dag een poging te doen begint echt tegen te steken 😬.
Loskoppelen lukt bij mij nog altijd niet
Hallo,
Bij mij is het vandaag gelukt om de one Number e activeren op mijn Apple Watch 7.
Mvg,
Jo
Merci om dit te laten weten! Net geprobeerd en lukte feilloos! Woehoew! Fijne kerst iedereen ✌️
Net geprobeerd. Nu krijg ik “je sessie is verlooen, gelieve opnieuw te proberen”.
Dit lijkt dus nog steeds niet opgelost voor mij en waarschijlijk anderen.
Beste,
heeft u al van Telenet gehoord? Ik nog steeds niet en het lukte deze morgen nog niet bij mij toen ik proberdz. Is het bij u wel gelukt?
john
Het is eindelijk gelukt daarnet. Alleluia! Wanneere de apple watch zegt “no sim” maar dat in de Watch app op de iphone staat Telenet in de Mobile Data dan gewoon de apple watch herstarten en dan lukt het. Ik heb wel een paar keer moeten proberen voor het lukte. Ik kreeg een paar keer “uw sessie is nog actief” de eerste twee keer en de derde keer liep het vlot.
Van Telenet niets gehoord nee. Ik heb gewoon nog 1 poging gedaan en alles ging vlot. Apple Watch wel moeten heropstarten. Mijn one number was wel al een maand geleden eens gedeactiveerd geweest. Dus daar lag het probleem niet bij mij.
Succes!