Beantwoorden
jovanroe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
π-DAY! Wereld gedichtendag De 3 wijzen! Nog geen reader's digest? :-)

Telenet-nummer omzetten naar eSIM met e.SIM.me kaart?

Kan je datasimkaart telenet en en telenetnummer omzetten tot esim op een eSIM.me kaart

 

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: e.SIM.me kaart

7 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Telenet-nummer omzetten naar eSIM met e.SIM.me kaart?

Sinds enkele weken kan dat. Voorlopig moet je hiervoor wel nog naar een Telenet-shop (later zal dit ook op andere manieren kunnen). Meer info: eSIM voor smartphones komt eraan! 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Telenet-nummer omzetten naar eSIM met e.SIM.me kaart?

Ik had de vraag dus niet helemaal begrepen.

Je kan eSIM in ieder geval installeren op een toestel, eSIM.me zegt dat ze eender welk eSIM profiel ondersteunen (tenzij Telenet dit expliciet zou blokkeren, daar hebben we echter geen info over)

Mijn vraag is vooral, wat is het voordeel van eSIM.me? Je kan via Telenet een fysieke SIM krijgen, dus waarom zou je je eSIM via een omweg terug fysiek willen maken?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet-nummer omzetten naar eSIM met e.SIM.me kaart?

@WG94 

Zou het niet kunnen zijn dat het toestel geen E-sim ondersteuning heeft maar op die manier wel ? Dan zou je wel twee simkaarten tegelijk kunnen gebruiken zonder dat je een toestel dient aan te kopen wat wel E-sim ondersteuning bied. Op die manier kan je wel E-sim gebruiken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2715
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet-nummer omzetten naar eSIM met e.SIM.me kaart?

Voor de data kaart zal de e sim niet rap komen het switchen van de data kaart tussen andere gebruikers kan je wel gemakkelijk met een e-sim

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Telenet-nummer omzetten naar eSIM met e.SIM.me kaart?


@luc55  schreef:

Voor de data kaart zal de e sim niet rap komen


Waar haal je dat nu weer vandaan?

Volgens dit bericht zou dit vandaag al kunnen


@Suzy  schreef:

@patrick37  schreef:

@Suzy 

Gaat op termijn ook de data simkaart op E-sim kunnen gaan of enkel maar de gewone simkaarten ? 


@patrick37 Ook deze vraag hebben we gesteld, al waren we al redelijk zeker van het antwoord. 😉
Maar we kunnen bevestigen dat je als klant ook voor de datasim zonder problemen een eSIM kan aanvragen.


 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Telenet-nummer omzetten naar eSIM met e.SIM.me kaart?


@patrick37  schreef:

@WG94 

Zou het niet kunnen zijn dat het toestel geen E-sim ondersteuning heeft maar op die manier wel ? Dan zou je wel twee simkaarten tegelijk kunnen gebruiken zonder dat je een toestel dient aan te kopen wat wel E-sim ondersteuning bied. Op die manier kan je wel E-sim gebruiken. 


Esim.me vereist een QR code van de provider om het esim profiel te activeren. Zodra dit bij Telenet kan lijkt me dit idd te kunnen, maar enkel met Android.  Je kan ook slechts één Esim tegelijk activeren, terwijl het net handig is om met meerdere sims tegelijk te kunnen werken.
Veel voordelen naar flexibiliteit toe zie ik er eerlijk gezegd niet in.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2715
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet-nummer omzetten naar eSIM met e.SIM.me kaart?

Je kan wel meer esim op slaan op je toestel  maar je kan maar 1 gebruiken ze blijven in je toestel je kan altijd wisselen

Als je op vakantie gaat wordt dit al veel toegepast en zeer gemakkelijk