24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Telenet verhoogt de snelheden van het One up(limited) abbo.
zie dit bericht enkel bij 1 site voorlopig,
wegens een betaald abbo heb ik niet meer info 😔
vandaag of morgen zal er meer info komen.
Een goed idee die VPN
Ik zelf heb openbare wifi niet nodig de bundels zijn nu zo ruim en lage geprijsd dat de meeste genoeg hebben
Dat is goed en zeer veilig wel zeer zuinig met de data natuurlijk je kan een waarschuwing instellen in je telefoon
soms zit ik uren zaken door te sturen via WhatsApp en te bellen data kan er vlug door gaan
@Master-Magic schreef:@flip1953 als je dit onnodig vindt en wil betalen op de bron om de info te zien, ga je gang.
beter iets dan niet...
Dat is niet betalend, je moet je gewoon registreren ...
@WG94 schreef:
@flip1953 schreef:
wat is "One(up) limited" ???Bij ONEup kan je kiezen voor een Unlimited of 10 GB (limited) sim.
Ik had het niet door dat het over mobiel ging. Het moet dus "One(up) limited SIM" zijn 🙂
@Ex-Netweter schreef:@flip1953 man heb jij nu echt op alles commentaar, er zitten hier toch narcisten op dit forum niet normaal....
Sorry als ik op jouw tenen trap. Ik heb niet op alles commentaar, maar...
Ik weet dat jij mijn posts niet leuk vindt, maar met 1186 likes achter mijn naam, en 142 oplossingen, blijken er nog genoeg netweters te zijn die mijn posts wel leuk vinden, dus ga ik er voorlopig nog even mee door ...🤗
(Dat is niet betalend, je moet je gewoon registreren ...)
Zou toch niet te veel zeggen of niet inloggen
Hun adres klopt niet en de kvk nummer vind ik niet
wordt geleid uit ander land maar dat zegt niets zou toch voorzichtig zijn
@flip1953 Ik kan als ingelogde gebruiker niets zien tot ik betaal,
nieuwe klanten kunnen er gratis op na inloggen maar na een tijdje vragen ze om een abbo te nemen om nog nieuws te krijgen.
Sorry, en dank voor de info 😔
Nee niet op de 10GB als je die had overschreden maar dus vanaf nu wel. In het begin bij de 'nieuwe' One of OneUp verviel dus je totaal data pot en dus 300 GB per nummer per simkaart. Daarin kon je wel er over gaan en verder surfen aan verlaagde snelheid , deze regel is ongewijzigd gebleven.
Nu kun je dus ook je eerste nummer nemen met 10 GB en erna verder surfen aan verlaagde snelheid.
De reden is me hier ook niet duidelijk achter waarom ze dit zo hebben aangepast. Ja er zullen er bij zijn met die 10 GB als ze toch maar weinig gebruiken maar voor € 7,40 heb je wel onbeperkt ( 300 GB en erna verder surfen aan verlaagde snelheid. )
Als ze al een aanpassing willen doen hadden ze beter de Unlimited geheel Unlimited gemaakt voor gebruik in de EU en Belgie. Dus de EU regel van 40 GB geschrapt zodat je een volwaardig gebruik hebt van je 300 GB in Belgie en de EU. Dat zou pas een verandering zijn. @Moderator misschien eens intern bekijken ?
@patrick37 schreef:Nu kun je dus ook je eerste nummer nemen met 10 GB en erna verder surfen aan verlaagde snelheid.
De reden is me hier ook niet duidelijk achter waarom ze dit zo hebben aangepast. Ja er zullen er bij zijn met die 10 GB als ze toch maar weinig gebruiken maar voor € 7,40 heb je wel onbeperkt ( 300 GB en erna verder surfen aan verlaagde snelheid. )
Eigenlijk is dat een goede zaak
Mensen die hun verbruik wat in de gaten houden, en vaststellen dat ze nooit aan de 10GB limiet komen, kunnen nu €7.40 besparen 😊.
In geval men kiest voor limited wat betekent dat dan voor de datasim ?
Volgens Alles over je ONE(up)-datasimkaart krijgt deze altijd 300GB (wat overeen komt met de Unlimited simkaarten). Of de info up-to-date is is natuurlijk nog maar de vraag.
Dan zou je dus de 10 GB kaart kunnen nemen om de kosten te drukken en dan de gratis datasim om de mobiele data uit te breiden? (Kan natuurlijk maar voor 1 simkaart)
Als ik het goed begrijp heeft een One for 1 met beperkte simkaart ongestoord mobiel voor 300 GB + 10 GB, dank zij de datasim en voor 40 GB en de rest van 10 GB mobiel in de EU-zone.
@WG94 schreef:Volgens Alles over je ONE(up)-datasimkaart krijgt deze altijd 300GB (wat overeen komt met de Unlimited simkaarten). Of de info up-to-date is is natuurlijk nog maar de vraag.
Dan zou je dus de 10 GB kaart kunnen nemen om de kosten te drukken en dan de gratis datasim om de mobiele data uit te breiden? (Kan natuurlijk maar voor 1 simkaart)
Ja inderdaad, zo begrijp ik het ook.
Met een dual SIM GSM, kan SIM1 dan gebruiken voor bellen + sms, SIM2 voor data (300GB + 40GB EU)
Ik stel me toch wat de vraag ivm met die datasimkaart.
Als ik naar mijn abonnement ga kijken vind ik het volgende.
Zou dat dan niet de mobiele data van 10GB zijn in geval van limited ?