Beantwoorden
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Vaarwel King en Kong

Telenet lanceert naast nieuwe telecombundels ook opvolgers voor King & Kong op maandag 26 april 2021. #Benieuwd

 

 

Screenshot_20210423-053902.jpg

 

 

Bron: Test aankoop

0 Likes
9 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vaarwel King en Kong

@TMCLS93  Ik vermoed dat een pak klanten (het overgrote deel) in een bundel zaten met vast internet en dat ze voor de losse mobiele abonnementen zich nu gaan richten op BASE. Om een duidelijkere scheidingslijn te hebben.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Vaarwel King en Kong

@igvfer kben heel benieuwd wat het zal geven maandag 🙂 de inkomsten komen toch bij Telenet terecht eh.

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Vaarwel King en Kong

Beetje misleidend wat dat staat er nergens expliciet vermeld? King en Kong verdwijnen, die Telenet Mobile 3GB waarvan sprake is de enige opvolger.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Vaarwel King en Kong

Op deze pagina op de Telenet website kan je ondertussen de specificaties van het nieuwe standalone mobiele abonnement Telenet Mobile ontdekken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Vaarwel King en Kong

Toch zéér vreemd dat je met dit relatief dure abonnement met slechts 3 GB maar tot 30 mbs kan downloaden en 5 mbs kan uploaden? Dacht dat dit meer iets was voor onbeperkte abonnementen? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vaarwel King en Kong

@Suzy 

Ik volg uw link en bekijk de detail van prijs volgens verbruik. Ik klik daar wel op opties.

Wat denk van van deze twee? een zelfde optie tig keren nemen op eenzelfde nummer?

janne_man_0-1619531405886.png

Nu ik het toch heb over zulke futiliteiten: in de nieuwe prijslijst staat op pagina 11 een  verwijzing naar analoge tv (die uiteraard niet te vinden is).

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vaarwel King en Kong

@janne_man  Die verwijzing naar analoog zal er natuurlijk nog zijn omdat die nog niet overal uitgeschakeld is. In het rusthuis van moeder, is het analoog signaal nog altijd actief, tot mijn grote verbazing. Want die uitschakeling was volop bezig toen ik 3 jaar geleden stopte met werken. En ze hebben daar nu wel DTV via een lokale server van Telenet, waar ze eigen kanalen kunnen bijsteken. Alle TV's daar moeten nu gechikt zijn voor DTV via de coax en zonder interactiviteit.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Vaarwel King en Kong


@janne_man  schreef:

@Suzy 

Ik volg uw link en bekijk de detail van prijs volgens verbruik. Ik klik daar wel op opties.

Wat denk van van deze twee? een zelfde optie tig keren nemen op eenzelfde nummer?


@janne_man ik begrijp deze opmerking denk ik niet goed, je kan zelf kiezen welke optie surf je wenst op je PVV. Dus je kan kiezen voor 1 GB aan €5 of 4 GB aan €10. Of wat is hier precies fout aan? 

 


@janne_man  schreef:

@Suzy 

...

Nu ik het toch heb over zulke futiliteiten: in de nieuwe prijslijst staat op pagina 11 een  verwijzing naar analoge tv (die uiteraard niet te vinden is).


Dit even bekeken en de verwoording klopt inderdaad niet. Met moet hier verwijzen naar 'zie Telenet Televisie' op pagina 1. Ik geef het door! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vaarwel King en Kong

@Suzy 

Hangt ervan af hoe je het leest: Optie Surf 1GB, Wil je meer surfen met je smartphone? Kies dan optie Surf 1GB. 

Mijn eerste lezing: Ik neem optie Surf 1 GB en ik wil meer surfen, moet ik dan een tweede optie Surf 1 GB nemen? Of als ik meer wil surfen moet ik dan de optie 4 GB nemen.

 

Nog eens goed bekeken en dan lees ik wat Telenet allicht bedoelde: De tekst Wil je meer surfen met je smartphone? is in feite een stukje uitleg van deze optie.

 

Het zal dan allicht aan mijn verdraaide geest liggen dat ik het anders interpreteer.