25.148
netweters
|
154.900
antwoorden
|
20.972
vragen
|
Acht dagen geleden in een Telenet winkel de overstap gemaakt van Wigo naar One for 2.
Overstap zou probleemloos verlopen. Resultaat is dat we met 2 GSM's sinds toen niet meer kunnen bellen of surfen. We kunnen wel nog gebeld worden. Telenet is er zogezegd mee bezig.
Wat kan je als klant doen ? Chatberichten worden wel beantwoord maar lossen niks op. Moet je dit als klant zomaar accepteren ?
Niet fijn, je kan dit escaleren door een klacht in te dienen bij Telenet. Ze geven dan binnen 2 werkdagen gevolg aan die klacht.
Blijft het antwoord uit of ben je niet akkoord dan kan je klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.
Alle info: Ontevreden? Laat het ons weten | MyTelenet
geduld, het komt wel in orde
Je zal nog op oude systeem zitten er zijn nog klanten die dit voor hebben
Je zal daar nog even moeten wachten soms in niet vakantie is +- 3 weken