25.160
netweters
|
154.989
antwoorden
|
20.982
vragen
|
Acht dagen geleden in een Telenet winkel de overstap gemaakt van Wigo naar One for 2.
Overstap zou probleemloos verlopen. Resultaat is dat we met 2 GSM's sinds toen niet meer kunnen bellen of surfen. We kunnen wel nog gebeld worden. Telenet is er zogezegd mee bezig.
Wat kan je als klant doen ? Chatberichten worden wel beantwoord maar lossen niks op. Moet je dit als klant zomaar accepteren ?
Niet fijn, je kan dit escaleren door een klacht in te dienen bij Telenet. Ze geven dan binnen 2 werkdagen gevolg aan die klacht.
Blijft het antwoord uit of ben je niet akkoord dan kan je klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.
Alle info: Ontevreden? Laat het ons weten | MyTelenet
geduld, het komt wel in orde
Je zal nog op oude systeem zitten er zijn nog klanten die dit voor hebben
Je zal daar nog even moeten wachten soms in niet vakantie is +- 3 weken
Zou om te beginnen terug naar die Telenet winkel gaan en als het een beetje druk is eens goed van uw oren maken. Die winkel mensen kunnen in ieder geval wel de nodige diensten contacteren.
Drie dagen geleden klacht ingediend bij Telenet. Onmiddellijk een nietszeggend automatisch antwoord gekregen en dat is het dan.
Klacht indienen bij de Ombudsdienst ? Gemiddeld 34 kalenderdagen voor een bemiddelingsklacht.
Had ik geweten wat ik nu weet...
En Orange heeft zo hard aan mijn mouw getrokken. Kon ik nog maar terug.