Beantwoorden
iFoontje
Professional Beetjesweter
Berichten: 41
De vlam zit erin. Alles op zijn plek! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Verbruik raadplegen werkt niet via de MyTelenet-app.

ik kan s'avonds het verbruik via te telenet app niet meer opvragen


Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: telenet app verbruik werkt niet

5 reacties
luc55
Professional Meesterweter
Berichten: 5699
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Verbruik raadplegen werkt niet via de MyTelenet-app.

Best dat je doorgeeft aan Telenet met foto's via hun chat 

Het gaat over een oud abo van Wigo 

De Telenet app er opnieuw op zetten heeft niets geholpen of de thuis modem eens uit trekken van de stroom ook niet 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 7317
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Verbruik raadplegen werkt niet via de MyTelenet-app.

@luc55  Hij moet zijn 6G of 7G aanzetten waar hij zoveel achter zaagt op de site hier 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.


Fiber: 8500/2400
luc55
Professional Meesterweter
Berichten: 5699
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Verbruik raadplegen werkt niet via de MyTelenet-app.

Niet te vlug willen gaan de 5g is nu pas uitgerold 

Maar ik versta dat in de wereld lees je veel zaken en gaat snel maar bij sommige duurt het even 

iFoontje
Professional Beetjesweter
Berichten: 41
De vlam zit erin. Alles op zijn plek! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Verbruik raadplegen werkt niet via de MyTelenet-app.

mijnheer ernie gij zaagt altijd de oren van mijn kopf af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

met onvriendelijke groeten

 

 

ministerie van 7G

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6367
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Verbruik raadplegen werkt niet via de MyTelenet-app.

@iFoontje 

Heb gisteren eens gekeken en heb zelf geen problemen ondervonden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.