Beantwoorden
dedeke
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! Warming up? BINGO! De volle 100!

WIGO vs ONE(up) een prijsstijging?

Ik heb nu wigo met 5 simkaarten. Ben ik de enige die 'one' een ongelofelijke prijsstijging vind?

Voor hetzelfde (muv) van de vaste internetsnelheid die hoger is zou ik 39 euro per maand betalen....

ok, mobiel is 'onbeperkt', maar ik heb meer dan genoeg met 35 gigabyte (whatsapp, messenger zit daar zelfs niet in)....

Of zie ik het totaal verkeerd?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: wigo vs one

35 reacties
Marlau
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

WIGO vs ONE(up) een prijsstijging?

ok. Bedankt voor je feedback Patrick.

0 Likes
Marlau
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

WIGO vs ONE(up) een prijsstijging?

Dag Steven,

Bedankt voor je reactie , maar er zijn/waren blijkbaar 2 opties om verder te kunnen blijven surfen met je mobieltje.

Ofwel selecteerde je de optie Surf 1GB , ofwel betaalde je €0,10/MB.

Staat allemaal ook nog online (zie bijgevoegd foto). Maar zijn blijkbaar allemaal afgeschakeld.

 

Telenet Optie Surf 1GB.png

 

0 Likes
kve2002
Experienced Meerweter
Berichten: 95
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

WIGO vs ONE(up) een prijsstijging?

U ziet het niet verkeerd, in bepaalde gevallen is oneup een enorme prijsstijging, zit zowat in dezelfde situatie.  

Ofwel betaal ik meer voor minder, of ik betaal heel veel meer voor dingen die ik niet nodig heb.  Ben dan ook aan het kijken wat fiber (fiberklaar) te bieden heeft als die hier binnenkomt. 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

WIGO vs ONE(up) een prijsstijging?

@Marlau Ik vond het data verbruik belangrijker voor mijn kinderen, want als ze over de limiet gingen koste dat ons veel geld. Nu zijn we gerust zelfs als ze naar het buitenland gaan. Wat wil je met twee tienermeiden.

Van de snelheidsvermindering op de vaste lijn heb ik niet zoveel gemerkt, terwijl we tv kijken via twee apple tv's en de meiden veel streamen op netflix enzo.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

WIGO vs ONE(up) een prijsstijging?


@Marlau  schreef:

Dag Steven,

Bedankt voor je reactie , maar er zijn/waren blijkbaar 2 opties om verder te kunnen blijven surfen met je mobieltje.

Ofwel selecteerde je de optie Surf 1GB , ofwel betaalde je €0,10/MB.

Staat allemaal ook nog online (zie bijgevoegd foto). Maar zijn blijkbaar allemaal afgeschakeld.

 

Telenet Optie Surf 1GB.png

 


 

Ik heb zelf ook Wigo gehad, en voor deze formule was geen van de twee opties die jij vermeldt beschikbaar.
Zie ook deze post.
Optie Surf 1GB is wel beschikbaar voor het huidige Telenet Mobile abonnement: https://www2.telenet.be/nl/producten/mobiel/abonnementen/bestel-telenet-mobile/

Ik herinner me wel dat Telenet na een jaartje een aanpassing doorgevoerd heeft aan zijn Wigo formule.
Bij de eerste versie moest je de Gigabytes vooraf verdelen, bij de tweede versie niet meer.

Bij Wigo had je ook éénmalig de kans om gratis up te graden naar een hogere Wigo, waarna je daarna weer terugviel op de oorspronkelijke formule. Ik vermoed dat dit niet meer kan.
https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/mobiele-data-WIGO-tijdelijk-verhogen/td-p/83365#:~:...!


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

WIGO vs ONE(up) een prijsstijging?


@patrick37  schreef:

@Marlau 

Hier lezen geen medewerkers van Telenet mee.


Officieel misschien niet nee, maar wie er hier allemaal meeleest, dat weten we niet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes