Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Vandaag gelezen dat er sinds vandaag Esim te verkrijgen is via Orange. Nu is dit wel interessant voor de iphone gebruikers onder ons. Daarom @Suzy  is de vraag hoe ver staat Telenet hiermee op dit moment?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Hoe ver staat Telenet met de eSIM?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
424 reacties
balleke
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Follow the reader, reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@patrick37 

Nee,  met een fysieke simkaart heeft daar niemand  waarmee ik toen belde een opmerking gemaakt. Ikzelf heb een iphone 13 en de andere persoon waarmee ik kon testen heeft een iphone SE (2020).
De esim switchen tussen de toestellen ging heel vlot (via de telenet app). Ook na elke switch eens de toestellen herstart en nog eens opnieuw getest.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Best dit door geven aan telenet met alle info

Het blijft nog altijd een testperiode

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/ik-heb-een...

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Best dit door geven aan telenet met alle info

Het blijft nog altijd een testperiode

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/ik-heb-een...

 

 

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@balleke Op zich is het wel vreemd dat de eSIM bij jouw voor een slechtere verbinding zou zorgen. Eigenlijk staat dat helemaal los van elkander. De SIM in eender welke vorm is een authenticatiemiddel dat jouw toelaat om een netwerk te gebruiken of niet. Er kunnen wat voorwaarden worden bepaald maar alles staat los van de kwaliteit. 

Het probleem zal aan andere factoren liggen. Maar eenvoudig zal die zoektocht niet zijn. Want het is niet omdat een andere partij je niet goed verstaat dat het probleem bij jouw zit. Het kan ook bij hen liggen. 

Daarnaast wanneer je wisselt van SIM, dus ook naar een eSIM zullen de meeste telefoons, functies zoals ‘Bellen over WiFi’ standaard niet inschakelen. Misschien belde je in het verleden altijd al hiermee en nu niet? Misschien is het verstandig om die instelling eens te controleren wanneer je terug gebruikt maakt van de eSIM.

Heb je ook al eens de stemisolatie geprobeerd op je iPhone zodat je beter verstaanbaar bent voor de andere? https://support.apple.com/nl-be/HT213683


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



balleke
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Follow the reader, reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@BillyX 

Bedankt voor de tip ivm stemisolatie.
Het storend achtergrond geluid is inderdaad verdwenen als ik stemisolatie aanzet...
Heel raar. Bij mijn kameraad staat dit gewoon op 'standaard'.
Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit iets aan gewijzigd heb. Dit stond bij mij op 'standaard'. Heb het nu aangepast.
Ik zal het verder testen of het nu beter blijft.
Thx