Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5886
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Vandaag gelezen dat er sinds vandaag Esim te verkrijgen is via Orange. Nu is dit wel interessant voor de iphone gebruikers onder ons. Daarom @Suzy  is de vraag hoe ver staat Telenet hiermee op dit moment?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Hoe ver staat Telenet met de eSIM?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
424 reacties
Ex-Netweter
 

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Was het nu eind januari, eind februari of eind maart?


Telenet brengt eSIM-ondersteuning in het eerste kwartaal van dit jaar naar iPhones en Android-telefoons. Dat vertelt woordvoerder Bart Boone aan ITdaily.

bron: https://itdaily.be/nieuws/communicatie/telenet-esim-2024/

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5246
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Het ergste is dat ze het niet eens problematisch vinden. Intussen verliest Telenet wel het greintje geloofwaardigheid dat hen nog rest door - nog maar eens - uit te stellen...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2767
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Volgens een artikel is de vraag nog zeer laag naar een e-sim  info van  prox en orange  dat de diensten aanbieden nu

https://itdaily.be/blogs/communicatie/esim-belgie-orange-proximus-telenet/

 

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?


@sb  schreef:

Het ergste is dat ze het niet eens problematisch vinden. Intussen verliest Telenet wel het greintje geloofwaardigheid dat hen nog rest door - nog maar eens - uit te stellen...


Zolang er in België geen Esim only toestellen op de markt gebracht worden, is er ook niet echt een probleem.
De Iphone 15 is er uiteindelijk toch gekomen met een fysiek simslot, wat Telenet wat extra ruimte gaf. Het zijn, of je het nu wil of niet, de Apples en de Samsungs van deze wereld die Telenet zullen dwingen om haast te maken van de Esim.  Niet de klanten, zeker als de vraag maar beperkt is.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Zoveel mensen, zoveel smaken, zoveel voorkeuren.

Ik begrijp best dat er "getalmd" wordt met de e-sim. Het is inderdaad nog niet echt nodig, iedere foon hier verkocht kan nog een fysieke sim aan, dus echt noodzakelijk is het nog niet. Ik persoonlijk hoef het zelfs niet, ook al zou het kunnen. Ik geef de voorkeur aan een fysieke sim, veel flexibeler. Maar dat is ieders persoonlijke smaak en voorkeur.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Het ergste is dat consumenten klagen dat er geen eSIM-aanbod is terwijl verschillende providers een eSIM-aanbod hebben.

Kies de provider die bij jouw persoonlijke behoefte past.

Andersom gaat niet hé, de provider kiest jou niet, jij kiest de provider!

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5246
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@Steven-E 

Voor mij is het probleem vooral dat Telenet eerst zegt dat eSIM voor 2023 is, dan voor januari 2024 en nu is het het eerste kwartaal van 2024. Dat maakt hen voor mij ongeloofwaardig. Plus het feit dat enkele andere providers dit al aanbieden sinds 2020.

@Ex-Netweter 

Noem mij één provider die een eSIM aanbiedt die gelijkwaardig is aan 'prijs volgens verbruik' van Telenet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?


@sb  schreef:

@Steven-E 

Voor mij is het probleem vooral dat Telenet eerst zegt dat eSIM voor 2023 is, dan voor januari 2024 en nu is het het eerste kwartaal van 2024. Dat maakt hen voor mij ongeloofwaardig. Plus het feit dat enkele andere providers dit al aanbieden sinds 2020.


‘t Is maar hoe je het bekijkt. Telenet heeft momenteel wel andere uitdagingen. Dan lijkt het me verstandig om eerst de belangrijke zaken op orde te krijgen dan parallel nieuwe dingen op te starten die voor nog meer issues kunnen zorgen.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Net gelezen dat Telenet dit voorjaar de eSIM gaat uitbrengen:

https://techpulse.be/nieuws/455304/telenet-brengt-de-esim-dit-voorjaar-naar-smartphones/

Voor wat het waard is natuurlijk ... 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Net het volgende gezien bij de voorvertoning van de vernieuwde MyTelenet app in de App Store:

IMG_0483.jpeg

Er staat "eSIM" en een letter "e" in het simkaart symbool.

Het komt er dus eindelijk echt aan?! Ook staat er onder "ONE up for 3" een nummer met "50 GB". Zal het 10 GB abonnement ook een boost krijgen? Hopelijk wel. Nu nog een deftig mobiel netwerk en niet dezelfde situatie als bij de eSIMs voor smartwatches. Stel u voor..

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@Jari_Opsomer 

Lees eens mijn laatste post, net boven de uwe ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Lees eerst eens deftig mijn bericht voor je deze brute reactie plaatst a.u.b. Ik heb het erg duidelijk over de branding die van Telenet zelf komt, waar ze in beeldmateriaal in de App Store de eSIM zwart op wit vermelden.

Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

[verwijderd bericht]

Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

[verwijderd bericht]

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Ik heb uw bericht deftig gelezen en ik vind niks bruut aan mijn reactie. Ik heb eigenlijk gewoon geantwoord op uw vraag "komt het er nu echt aan?"

Ja dus, in mijn post staat dat zwart op wit.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.