Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Vandaag gelezen dat er sinds vandaag Esim te verkrijgen is via Orange. Nu is dit wel interessant voor de iphone gebruikers onder ons. Daarom @Suzy  is de vraag hoe ver staat Telenet hiermee op dit moment?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Hoe ver staat Telenet met de eSIM?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
424 reacties
WesleyLiekens
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Ik was het wachten beu en heb in men iPhone 11 de Chinese simcardreader geplaatst waardoor ik nu 2 fysieke simkaarten kan plaatsen

Robertvanlooy1
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Dag van de Chocolade Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Daar heb ik wel intresse in 

werkt dit goed en heb je daar gegevens van?

WesleyLiekens
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Ik heb het juiste onderdeel besteld op AliExpress en dan dit gedaan

https://youtu.be/MgK4-RB35do

dit waren de benodigdheden

9994B944-122F-490A-83ED-3A520A8B0F0A.jpeg

4AD6FF99-C52B-473B-BA10-3D53C1E3530B.jpeg

Ik heb er nooit enig probleem mee gemerkt eerlijk gezegd.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@Suzy 

Is er al een zicht op het gebruik van E-sim in de gsm toestellen? Want ik lees links en rechts dat mensen Telenet verlaten om die reden dat ze het niet kunnen gebruiken. Ook zoals in de post zijn er dus alternatieven die ze gaan gebruiken om het toch werkend te krijgen. Daarom de vraag is er zicht op en vanaf wanneer ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BjornDC
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Verander-je-wachtwoord-dag Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

iemand wakker bij Telenet?

 

ondertussen al september 2021! 

 

 

 

 

dlight
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Erg stil vanuit Telenet hierover....?

 

berrepoot
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Zelf ook onlangs veranderd van provider (internet, tv, tel en mobiel) om deze reden. 

jk1001
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Dag van de Chocolade Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Telenet is zijn power gebruikers compleet aan het vergeten. Na het afschaffen van Triiing, ook hier geen enkele beweging. Erg teleurstellend, andere operatoren hebben dit al lang. Ik heb de hoop opgegeven.

Croontje
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Nog een alternatief als Telenet niet met esim voor de dag kan komen:

 

https://tweakers.net/nieuws/187258/orange-belgium-introduceert-budgetmerk-hey-met-eenvoudige-mobiele...

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@CroontjeStaat hier al een topic over, niet nodig om dit nog eens te melden, ooit komt Telenet er ook mee, de merken moeten ook mee willen natuurlijk 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Croontje
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Wat bedoel je met merken moeten meewerken?

Het merk van mijn telefoon doet er toch niet toe. Als mijn telefoon esim ondersteunt is er toch geen probleem.

Ik zit nu bij mobile vikings met esim en die nieuwe hey van Orange is nu nog een extra alternatief

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

het merk heeft geen belang we denken dat ze willen controle willen houden wie de simkaart heeft en op die moment gebruikt

Arthurvdv
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Wat een teleurstelling om via dit topic te moeten lezen dat Telenet nog geen eSim ondersteund.

 

Ben zowel zakelijk als privé bij Telenet en hoopte de dual Sim functionaliteit van de nieuwe iPhone te kunnen gebruiken om niet meer met twee toestellen te hoeven werken.

 

Het is eigenlijk ook veiliger om met een eSim te werken. In geval dat je toestel word gestolen is het voor de crimineel niet mogelijk om de Sim kaart eruit te halen en weg te gooien.

DannyD1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

De hele thread nog eens doorlezen, wat een klucht… Ik ben van sinds dag 1 klant bij Telenet en ben altijd zeer tevreden gebleven, maar het niet willen beschikbaar maken van esim drijft me nu toch ook naar de concurrentie. Ik lees dat ik lang niet de enige ben, nice business plan Telenet!

@Suzy is er al een datum gekend? Jouw laatste post in deze thread dateert al van een tijdje terug, alvast bedankt voor een update. 🙏

Tags (1)
IJslandman
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Tien op tien! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Ik wilde wachten met overstap naar andere provider omdat ik zeer tevreden ben met Telenet. Daarnaast wilde ik ook niet overstappen als dan 2 weken later e-sim mogelijk zou zijn bij Telenet (ik dacht, dat is een kwestie van tijd). Maar na bijna 2 jaren wachten ben ik het echt wel beu om met 2 telefoons te moeten rondlopen terwijl het bij de andere providers al lang kan en er van Telenet nog helemaal geen communicatie is wanneer dit wel zou kunnen, of helemaal niet. We willen gewoon duidelijkheid. Ik kan begrijpen dat er door omstandigheden vertragingen zouden zijn, maar nu heb ik het gevoel dat het er nooit zal komen en dat ze ons gewoon aan het lijntje houden... Zeker omdat e-sim een softwarematige oplossing is. https://mobilevikings.be/nl/esim/

Tags (1)