Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5856
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSim bij Telenet?

Heb eens ff rond gekeken en ook hier eens gezocht achter de Esim. De laatste post is van een half jaar geleden en de vraag is in April al eens gesteld . Daarom stel ik nog een keer de vraag hier wanneer komt de esim bij Telenet ? Heb al eens rond gezocht bij de andere providers maar die zijn er nog mee bezig of het is in ontwikkeling. @Suzy  misschien heb jij er een kijk op of misschien eens doorsturen de vraag naar de betrokken diensten ? Het zou wel interesant zijn natuurlijk voor de iphone gebruikers onder ons. En ik denk dat er ook vele op wachten wanneer deze functie beschikbaar is.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
2 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer eSim bij Telenet?

@patrick37 ook bij Telenet is dit iets waar er naar gekeken wordt, maar meer concrete informatie erover heb ik nog niet. Heb dit recent nog nagevraagd bij enkele collega's binnen het bedrijf. Zodra er meer info beschikbaar is, delen we het met jullie. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

RVA
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Wanneer eSim bij Telenet?

Nu Orange aangekondigd heeft om de e-sim aan te bieden. Is er bij Telenet al iets geweten wanneer zij met de e-sim gaan komen?