Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wigo gebruikers

Ik heb een Wigo 9 GB voor 2 simkaarten. Nu is er maar 1 simkaart in gebruik aangezien mijn partner nog niet over kan naar Telenet omdat zijn contract voor de GSM nog niet is afgelopen bij de huidige provider. Nu heeft mijn schoonvader ook een gsm abonnement en die loopt bij Proximus maar die heeft meer belminuten nodig tegenwoordig dan wat die nu heeft. Hij kan een overstap doen naar Orange maar de vraag is kan ik het nummer ook in mijn Wigo zetten zodat mijn schoonvader toch onbeperkt kan bellen en eventueel een sms kan sturen? Zolang mijn partner niet over kan ( zeker nog anderhalf jaar ) kan ik op die manier de tweede simkaart opvullen. Het bereik is trouwens bij mijn schoonvader beter van Telenet dan van Orange en Proximus. Mijn schoonvader woont niet op ons adres of bij ons in huis moest die vraag komen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
8 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wigo gebruikers

Technisch kan dat.

Ik vrees dat dit contractueel niet toegelaten is. Zie artikel 6.3 van de algemene voorwaarden.

In de praktijk heb ik hier nog berichten gezien van klanten die dat doen.

 

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Wigo gebruikers

Als uw schoonvader niet veel belt kijk dan ook eens naar de tarieven van jimmobile.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wigo gebruikers

@Janneke_Dust  dat is nu net de reden . Hij betaald nu 16 euro per maand bij Proximus maar komt over de 2 uur heen die daar in zitten. Bij Orange is het 20 euro dan heeft die onbeperkt bellen . Maar het zou beter zijn in mijn Wigo neer te zetten , geen gerommel met papieren en zo in te vullen en hij moet de deur niet uit voor bij de Orange winkel te geraken. Die man is 72  dus is makkelijker als ik het kan regelen . Moest mijn partner ook in de wigo kunnen komen kan ik altijd een wigo hoger gaan.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Wigo gebruikers

Bij jimmobile is het met betaalkaart en je kan eenvoudig met de computer geld bijzetten of met een App op de smartphone uw saldo controleren of geld bijzetten.

1 minuut bellen kost daar 8 cent.

16€ : 8ct = 200 min = 3h 20 min

20€ : 8ct = 250 min = 4h 10 min

Als het saldo na een maand niet opgebruikt is dan is dit niet verloren ( je krijgt 1 jaar om een gestort saldo op te gebruiken)


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wigo gebruikers

@Janneke_Dust  dat zou heel leuk zijn als die ook iets wist van het bijzetten en het gebruiken van internet maar helaas kunnen zij dat niet. Dan zouden wij dat elke keer moeten regelen en die kent niks van apps en dergelijke met de gsm. En mijn schoonvader kennende die vergeet dat soort dingen waardoor die uiteindelijk niet meer kan bellen omdat het tegoed op is. Het zal toch bij mij in de wigo worden als dat gaat en mag of toch langs de Orange shop gaan om alles in te vullen en over te zetten.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wigo gebruikers

Overzetten doe je bij uw nieuwe dienstverlener. Dus als hij bij Telenet komt, overzetten bij Telenet.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wigo gebruikers

Als het voor je schoonvader ok is dat het nummer op jouw naam staat, ben je administratief ook in orde.  Gewoon proberen de nummeroverdracht te initiëren.

Eens je het nummer in Mijn Telenet ziet verschijnen (en volledig actief is) moet je wel aangeven dat het mee in de Wigo wordt gezet (kan via Mijn Telenet of via een telefoontje naar de klantendienst).


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wigo gebruikers

@patrick37 wat @Steven-E hierboven aangeeft klopt. Als jullie onderling akkoord zijn dat je schoonvader zijn gsm nummer op jouw naam en klantennummer komt te staan, is er geen probleem.

 

Jij moet dan het gsm-nummer van je schoonvader bij Telenet laten toevoegen en dan wordt er een nummerportering van van Proximus naar Telenet uitgevoerd. En kan je het toevoegen aan je WIGO.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.