Beantwoorden
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 294
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect!

Ontbrekende zenders in zenderoverzicht

@Moderator waarom ontbreken de zenders vtm 2 (kanaal 5) en vtm GOLD (kanaal 23) in het zenderoverzicht?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/zenderoverzicht-telenet

getest met verschillende postcodes.

21 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5224
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ontbrekende zenders in zenderoverzicht

Het klopt je krijgt een andere pdf met Firefox dan met Chrome, Edge en Brave. Het gaat steeds om dezelfde link. De achterliggende javascript of php doet wat verkeerd.

De pdf met Chrome is: Spdn_zenderkaart.pdf en met de andere browsers: telenet-zenderkaarten-digibox.pdf

Ik heb in alle gevallen de keuze gemaakt Digicorder/Digibox en zenderkaar Vlaanderen.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1190
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Ontbrekende zenders in zenderoverzicht

@janne_man @luc55  Dit lijkt me een browser cache probleem. Hier in alle Browsers (Chrome, Edge, Firefox) de juiste pdftelenet-zenderkaarten-digibox.pdf


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5224
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ontbrekende zenders in zenderoverzicht

Daar dacht ik ook aan.  Daarom het ik de test voor Firefox enkele keren herdaan door herhaaldelijk de toetcominatie Ctrl F5 in te drukken. Ik heb zopas nogmaals geprobeerd en nu ook met de toescombinatie Shift Ctrl R, maar ik blijf steeds de foute pdf downloaden.  Dit zou dan betekenen dat de toetscombinatie ctrl F5 niet werkt in Firefox en daarvan ben ik overtuigd dat die niet het geval is want ik ben aan het experimenteren met html en php en hiervoor mag ik ook niet de versie van de cache gebruiken.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2784
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Ontbrekende zenders in zenderoverzicht

Ja zeer raar

Bij vrienden ook gemerkt dat hun samsung telefoon dat de pagina van telenet wordt slecht weer geven en veel zaken gaan niet zeer moeilijk open van telenet

lijkt er op dat ook iets niet goed staat browsers probleem of iets ook iets zeer raar

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2784
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Ontbrekende zenders in zenderoverzicht

ID 2 keer dat klopt

Er zou een fout nr staan bij tv 5 monde 156 zou 158 zijn heeft iemand mij laten weten

En waarom staat dat kanaal 444 er nog op yelo tv

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5224
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ontbrekende zenders in zenderoverzicht

Dit probleem blijft me integreren.  Dus koppig verder gezocht, want ja enerzijds de cache en anderzijds het gebruik van Ctrl F5 waarbij de cache genegeerd wordt. Ik probeer een link uit de geschiedenis te copiëren, maar dat lukt niet en te lui om die hele boterham over te tikken.

Ik doe iets wat ik nog nooit gedaan heb: van op de pagina van de link van @Bjarne klik ik rechts op zenderkaart voor Vlaanderen en kies koppeling openen in nieuw containerblad en vervolgens persoonlijk.  Ik krijg nu de juiste pdf: telenet-zenderkaarten-digibox.

Nieuwsgierig probeer ik ook openen in nieuw venster en openen in nieuw tabblad. Telkens de juiste pdf. Klik ik links dan blijf ik nog altijd de foute pdf krijgen.

Is dat door een fout in de php verwerking van Telenet of een fout in firefox weet ik niet. Mijn kennis en kunde is wat dat betreft te beperkt.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1190
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Ontbrekende zenders in zenderoverzicht


@luc55  schreef:

Er zou een fout nr staan bij tv 5 monde 156 zou 158 zijn heeft iemand mij laten weten

Klopt, goed gezien!


@luc55  schreef:

En waarom staat dat kanaal 444 er nog op yelo tv


Dat staat niet meer in de zenderlijst (misschien kijk je op de oude versie)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.