25.191
netweters
|
155.222
antwoorden
|
21.006
vragen
|
Vanavond staat de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van South Park op de planning bij Comedy Central, helaas staat dit niet in de TV-gids bij Telenet. Een voorgaande uitzending (die om 21:15 hoort te starten, maar 21:35 in de tv-gids staat) neemt mee het tijdslot in van deze en een andere aflevering. Ik merk overigens dat de starturen voor alle uitzendingen de hele dag afwijkend zijn.
😂
Volgens mij hebben ze die nieuwe aflevering niet gespeeld. Waren oude en dan even Ugly Americans.
Daarna was dat bovenaan verdwenen van south park 25.07 en nu om 00.14 zeiden ze volgende week vrijdag.
Maar daar is ook niets van te vinden op Comedy central TV gids
Ik dacht gezien hebben 1 aug vrijdag 21.35
@Dragon_Racing schreef:Volgens mij hebben ze die nieuwe aflevering niet gespeeld. Waren oude en dan even Ugly Americans.
Daarna was dat bovenaan verdwenen van south park 25.07 en nu om 00.14 zeiden ze volgende week vrijdag.
Maar daar is ook niets van te vinden op Comedy central TV gids
Ik heb er toch naar gekeken hoor. Iets na 22:00 starte de nieuwe aflevering, daarna kwam inderdaad Ugly Americans.
De aflevering is (via de TV-gids entry van S10E06 Man Bear Pig) ook beschikbaar via Terugkijk TV vanaf +- 21 minuten.