25.207
netweters
|
155.391
antwoorden
|
21.016
vragen
|
Vanavond staat de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van South Park op de planning bij Comedy Central, helaas staat dit niet in de TV-gids bij Telenet. Een voorgaande uitzending (die om 21:15 hoort te starten, maar 21:35 in de tv-gids staat) neemt mee het tijdslot in van deze en een andere aflevering. Ik merk overigens dat de starturen voor alle uitzendingen de hele dag afwijkend zijn.
😂
Volgens mij hebben ze die nieuwe aflevering niet gespeeld. Waren oude en dan even Ugly Americans.
Daarna was dat bovenaan verdwenen van south park 25.07 en nu om 00.14 zeiden ze volgende week vrijdag.
Maar daar is ook niets van te vinden op Comedy central TV gids
Ik dacht gezien hebben 1 aug vrijdag 21.35
@Dragon_Racing schreef:Volgens mij hebben ze die nieuwe aflevering niet gespeeld. Waren oude en dan even Ugly Americans.
Daarna was dat bovenaan verdwenen van south park 25.07 en nu om 00.14 zeiden ze volgende week vrijdag.
Maar daar is ook niets van te vinden op Comedy central TV gids
Ik heb er toch naar gekeken hoor. Iets na 22:00 starte de nieuwe aflevering, daarna kwam inderdaad Ugly Americans.
De aflevering is (via de TV-gids entry van S10E06 Man Bear Pig) ook beschikbaar via Terugkijk TV vanaf +- 21 minuten.
Het klopt wat je zegt de epg geeft verkeerde info
Dag iedereen,
Net terug uit vakantie, dus ik probeer hier even op in te haken.
De (her?)uitzending van Sz27Ep01 op 1 augustus staat blijkbaar correct in onze EPG:
De uitzending van Sz27Ep02, die om 22u00 zou beginnen, staat er echter nog niet. In plaats daarvan duurt de uitzending ervoor (South Park Sz15Ep07) dubbel zo lang, 55 minuten.
Op publieke EPG's, zoals op https://www.demorgen.be/tv-gids/dag/01-08-2025, staat die veronderstelde Sz27Ep02 ook nog als "Onbekend:
Dus de bron zélf lijkt hier zeer waarschijnlijk nog niet de finale data door te geven.
Ik heb een ticket gelogd bij onze aggregator en gevraagd om een cross check.
Groet,
Carl
Het klopt inderdaad dat er bij Paramount aan de bron informatie ontbreekt: https://epgs.vimn.com/comedycentral_flanders/xmltvlegal/dut/20250801.xml
Seizoen en aflevering nr zijn ingevuld (zoals je bij De Morgen kan zien), maar programma naam niet. De oplossing die De Morgen heeft is in ieder geval wel beter dan de dubbele uitzending zoals in de tv gids bij Telenet (was bij Pickx afgelopen vrijdag trouwens ook zo in hun tv-gids)
Dit is niet de eerste keer bij de Paramount zenders, maar de taak van de aggregator om hier mee om te gaan en Paramount te contacteren zeker?
In ieder geval bedankt om te informeren
Ben akkoord, @WG94: dit zou best iets duidelijker afgehandeld worden.
Nu hanteert onze aggregator wél een totaal andere, meer gecompliceerde aanpak dan de passthrough die veel online TV-gidsen gebruiken. Hoewel de onze m.i. grote voordelen biedt (betere/rijkere enrichments), heeft hij ook nadelen in geval van gebrekkige data. Hun automatische processen konden allicht de inkomende placeholder niet voldoende identificeren (afhankelijk van welke data er net wél of niet doorkwam), en hebben volgens mij daarom het voorgaande event doorgetrokken om geen 'gap' te creëren. Met allicht een zwaailicht voor manuele review van zodra de finale en volledige data vanuit de bron binnen zou komen - maar daar is het vermoedelijk nog op wachten.
Kans is dus reëel dat dit zichzelf oplost wanneer de volledige data alsnog binnenkomt, maar ik heb tóch gevraagd om na te kijken of er geen shortcut mogelijk is.
Soit, kan zéker beter naar de gebruiker toe, maar ik zie de vermoedelijke aanleiding ook. Ik volg dit op met onze aggregator.
Groeten,
Carl