25.087
netweters
|
154.466
antwoorden
|
20.934
vragen
|
Beste,
Ik heb een TV met een CI+ module. Recentelijk (vandaag 04juli) werkt de "Telenet TV-gids" niet meer.
Normaal kan ik via de TV-gids 2 dagen vooruit de programmatie bekijken. Nu geeft de TV-gids totaal niets meer weer.
Dit is niet de eerste maal, en ik vindt dit ontzettend frustrerend.
Ik heb Telenet opgebeld; maar na een half uur wachten heb ik de telefoon maar neergelegd.
De zenders zelf kan ik wel bekijken.
Zijn er nog mensen die dit meemaken, en wat kan ik juist doen?
Kan iemand mij meegeven hoe de TV-gids doorgezonden wordt? Komt die info via de kabel ?
Dank bij voorbaat,
Mark
Kan je ons meegeven hoe je de EPG ophaalt.
Mijn TV is ook verbonden aan mijn netwerk, en heeft toegang tot internet.
In het bijzonder, wat dient er gedownload te worden, en hoe wordt dit geconfigureerd ?
Verder wens ik iedereen te bedanken voor de snelle antwoorden, en het geven van mogelijke oplossingen.
Mark.
Elke dag tussen 02.00 uur en 04.00 uur wordt het geupdate via de coax kabel
Er zal iets niet goed staan bij telenet en zeker nu vakantie is iemand iets verkeerd gedaan
Als vannacht niet is zal het maandag worden
Idem hier geen gids na probleem met verbruik mobiel nu nog dat erbij
Het begint irritant te worden met het hun problemen
@luc55 dat wordt automatisch geüpload vanaf de nieuwe EPG agreator bij telenet op de kabel via xml bestanden per zender.
het kan zijn dat het bij de EPG agreator fout is doorgegeven, komt wel in orde, maar als er niemand het meld zal het niet sneller kunnen nagekeken worden.
@CarlAtTelenet kan misschien dit sneller laten oplossen 😉
ik heb ook prijs . Geen EPG en geen info in de balk onderaan of foute oude info . Dit bij alle zenders uit het basis aanbod . Met de telenet app is er wel een programmagids beschikbaar via internet hiervoor is een computer of tablet nodig . EPG einde op 4 juli . voor tv met een kaartje 😞
Ik heb daar net met Telenet gebeld en kreeg als verontrustend antwoord dat er "geen support voor EPG" wordt geboden. Heb uitgelegd dat het kan gaan om een fout(je) en dat het aanneembaar is dat het tijd vergt om die fout op te sporen en te herstellen zodat de service verder kan gegarandeerd worden. Indien moedwillig zonder enige voorafgaande kennisgeving deze service per 4 juli zou zijn geschrapt kan dit geïnterpreteerd worden als een klantonvriendelijke ernstige tekortkoming vanwege Telenet die hiervoor kan worden in gebreke gesteld. In principe zal een technieker mij maandag in de namiddag opbellen om een antwoord te geven.
net ook even gebeld met de telenet technische dienst en heeft weet van een algemeen probleem ,men is aan het onderzoeken en gaan dat oplossen(vroeg of laat)
dus de ondersteuning is verzekerd en het zou binnenkort weer moeten functioneren
Dat is dus de reden waarom ik gisteren gewoon een contactformulier heb ingevuld. Bij de helpdesk weten ze het zelf niet; de ene zegt zus, de andere zo.
Heb zelfde probleem, hopelijk geraakt het opgelost.
Same here. Ik heb gebeld. Ze weten het en zijn ermee bezig
@Janneke_Dust schreef:Maar wel tv gids op een digicorder zonder internet.
Digicorder heeft dus wel een netwerk verbinding (met de modem)?