24761
netweters
|
152496
antwoorden
|
20714
vragen
|
Op zondag 28 juli en zondag 4 augustus om 20.30 zijn er op vtm 2 en vtm 4 enkele programmas met als naam "te bepalen". Er is dus geen enkele informatie beschikbaar over deze tv programma's.
Dit is gezien op de tv-box alsook in de app.
Iemand enig idee hoe dit komt of hoe ik dit aan Telenet kan melden? Eerste bericht hierop 🙂 🙂
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: tv programma naam is "Te bepalen"
Opgelost! Ga naar oplossing.
@DominiqueL Je bericht verplaatst naar dit topic waar men deze meldingen kan plaatsen,
ook even @CarlAtTelenet mention voor dit probleem te melden.
het probleem zal zijn dat de epg verwerking deze info niet op tijd heeft aangepast, dit zal in orde komen door dit hier te melden.
@CarlAtTelenetMisschien dat jij hiermee iets kan?
Heb dit gisteren middag gemeld ,naar Carlat telenet,in de topic van Santa.
Wou s'avonds Dirty Harry opnemen dit lukt niet in "nog te bepalen".
Wie kijkt dit na ,staat in alle tv gidsen en telenet zelf maakt promotie voor
de Dirty Harry reeks.
Ik verwacht geen antwoord op een zondag,maar in feite dat blijkbaar geen men goede
controle doet,ik ga niet sterven ,"do you feel lucky""ask yourself have i fired 5 or 6 shots" (lol) toch zeer slordig werk
afgeleverd en het gebeurd regelmatig.
Volgens U is epg nazien donderdag's.Waarom dan zelfde dag nopens.
Waar haal je uw informatie van ???.
@CarlAtTelenet Vrees dat je nog eens aan de alarmbel gaat moeten trekken bij de aggregator
Ik zie net dat de uitzendingen van gisteren intussen gecorrigeerd zijn op TV-box en TV-app. Beiden hebben Terugkijk TV, mocht je ze nog willen bekijken
Yes inderdaad. Van gisteren zijn ze gecorrigeerd. Nu nog van volgende week en dan is het compleet. 🙂 @WG94
Oei er zal iemand met verlof zijn
Er is melding gemaakt donderdag spijtig niet opgelost
https://www.netweters.be/t5/TV-gids-meldingen/Sing-2-ontbreekt-in-de-TV-gids/m-p/192013#M616
Dag iedereen,
Ik had geen meldingen gekregen over dit topic maar wil er nu wél nog graag even op inpikken.
We hadden deze problemen zelf ook op de radar, en ze zijn gisteren opgelost. Om een nog onduidelijke reden had onze aggregator deze events, die initieel als 'Te bepalen' werden doorgegeven (embargo, ...), niet geüpdatet toen de échte data iets later binnenkwam.
Men is op zoek naar de oorzaak, zodat dit in de toekomst vermeden zal worden. Wij van onze kant gaan de komende tijd ook nog iets nauwer monitoren.
Groeten,
Carl
Oke ideaal. Fijn om te horen dat dit kort op de bal bekeken gaat worden. Volgens mijn ouders zien ze dit nog voor komend weekend. Via de website en app zie ik het al niet meer.
Op deze punten van @WG94 wil ik graag ook nog even inpikken:
Groeten,
Carl